Μετά από μια μεγάλη περίοδο εγκατάλειψης, κακοδιαχείρισης και απαξίωσης του ΟΣΕ, η κυβέρνηση δια του κ. Χατζηδάκη επιχειρεί να δώσει την χαριστική βολή στον οργανισμό, προωθώντας σχέδιο υποτιθέμενης εξυγίανσης, στη λογική της ιδιωτικοποίησής του, πιστή στις νεοφιλελεύθερες ψυχώσεις της.
Η συνταγή της κυβέρνησης είναι γνωστή. Ιδιωτικοποιούμε ότι έχει οικονομικό ενδιαφέρον, επέκταση προαστιακού, ακίνητη περιουσία, εμπορευματικές μεταφορές και εγκαταλείπουμε κάθε σχέδιο ανάπτυξης του ΟΣΕ, ενώ παράλληλα επιτίθεται στους εργαζόμενους.
Η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου αντί να αποτελεί βασική προτεραιότητα, για άλλη μια φορά τίθεται στο περιθώριο, προς όφελος των οδικών συγκοινωνιακών μέσων.
Ο κ. Χατζηδάκης ως πρώην ευρωβουλευτής θα έπρεπε να γνωρίζει ότι η διεθνής εμπειρία ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων έχει οδηγήσει σε υπηρεσίες πιο ακριβές και λιγότερο ασφαλείς.
Αυτό που απαιτείται είναι ένα σχέδιο επέκτασης και ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου και του ΟΣΕ που αποτελεί το οικολογικότερο και ασφαλέστερο μέσο συγκοινωνίας.
To Γραφείο Τύπου