Για ακόμη μια φορά, γινόμαστε μάρτυρες ενός τραγικού αεροπορικού δυστυχήματος που προκάλεσε αγανάκτηση και θρήνο στη παγκόσμια κοινή γνώμη.
Αν και είναι νωπές ακόμα οι τραγικές στιγμές του αεροπορικού δυστυχήματος που στοίχισε 153 ανθρώπινες ζωές, έχει σημασία να τονίσουμε για ακόμη μια φορά ότι βρισκόμαστε μπροστά στον χαοτικό και έντονο κερδοσκοπικό ανταγωνισμό που η Ε.Ε. έχει θεσμοθέτηση για τις χώρες μέλη. Ανάμεσα σε αυτές και η Ελλάδα που υιοθετούν, ανάγουν την αγορά σε υπέρτατο ρυθμιστή της αεροπορικής αγοράς και οδηγούν σε ακόμα πιο σκληρές νεοφιλελεύθερες πολιτικές σε βάρος της πλήρους και σταθερής απασχόλησης, της μείωσης του κόστους της τεχνικής συντήρησης, ώστε να «επιβιώνουν» οι αερ. εταιρίες,.
Οικονομική επιβίωση δεν μπορεί να επιτευχθεί εάν πρώτα δεν εξασφαλιστούν με τον πιο αυστηρό και κατηγορηματικό τρόπο, οι κανόνες που ενδυναμώνουν τα δημόσια, κοινωνικά και εργασιακά στοιχεία, που εξασφαλίζουν την επιβίωση και την ανάπτυξη των αερομεταφορέων έτσι ώστε να έχουν ως προτεραιότητα τις ανθρώπινες ζωές, τα δικαιώματα ασφαλούς μεταφοράς των επιβατών και τα εργασιακά δικαιώματα όλων των εργαζομένων.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. οφείλει να αναγνώσει πολύ καλά τα μηνύματα που οδηγούν σε ιδιωτικοποίηση και απαξίωση των δημοσίων μεταφορών ( ΟΑ και ΟΣΕ). Η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ οφείλει να αναθεωρήσει ριζικά στη θεωρεία και στη πράξη, τα νεοφιλελεύθερα δόγματα που οδηγούν σε τέλμα και απαξίωση με στόχο την ιδιωτικοποίηση που εφάρμοσε ως κυβέρνηση. Η ριζοσπαστική αριστερά υπερασπίζει και μάχεται για ασφαλείς, δημόσιες αεροπορικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.
To Γραφείο Τύπου