«Η παρουσία μου σήμερα εδώ δεν είναι η πρώτη. Η παρουσία της ριζοσπαστικής αριστεράς σε όλους τους χώρους των Δημοσίων Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας, είναι συνεχής, μαχητική και ενωτική.
Στο ενάμισι χιλιόμετρο από εδώ που στέκομαι, κατασκευάζεται το μεγαλύτερο αυθαίρετο της χώρας, η νέα τεχνική βάση της Aegean. Κατασκευάζεται με λεφτά των ιδιωτών, των τραπεζιτών, που κανείς δεν ελέγχει, αγνοώντας τις περιβαλλοντικές μελέτες που ακόμα δεν έχουν δοθεί, ενώ το έργο συνεχίζει να κτίζεται με αμείωτη ένταση.
Αγνοούν ακόμη και τους περιορισμούς που θέτει η συμφωνία Χόχτιφ - ελληνικού δημοσίου, αυτή την αποικιοκρατική σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Τώρα παραχωρούν στην Χόχτιφ τα φιλέτα μέσω των περίφημων Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Τα 12 αεροδρόμια που ιδιωτικοποιούν στα πρότυπα του Ελ. Βενιζέλος, στη Ρόδο, στη Μυτιλήνη, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη και αλλού, προορίζονται για μεγάλα εμπορικά κέντρα τύπου Mall, γεμάτα νέους και νέες των 600 ευρώ! Αυτό είναι το όραμα τους!
Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα ο κ. Καραμανλής σιωπά, ενώ ο αρμόδιος υπουργός του, κ. Χατζηδάκης, μας μιλάει συνεχώς και μονότονα για τα ελλείμματα της Ολυμπιακής. Αποφεύγουν όμως να πουν ότι τα ελλείμματα αυτά, αναπτύσσονται και διογκώνονται από την ίδια την κυβερνητική πολιτική που ασκείται στην εταιρεία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βάλει ψηλά τον πήχη για τις ΔΕΚΟ. Όχι γιατί υπερασπιζόμαστε την σημερινή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις από τις διαχρονικές εγκληματικές πολιτικές σε βάρος τους. Αλλά γιατί πιστεύουμε σε πραγματικά δημόσιους οργανισμούς, που παράγουν πλούτο προς όφελος της κοινωνίας και της εθνικής οικονομίας.
Το κυρίαρχο στοιχείο, τόσο στις αερομεταφορές, όσο και στο σιδηρόδρομο, είναι η ανθρώπινη ζωή. Όμως, η ασφάλεια στις μεταφορές, δεν συμπεριλαμβάνεται στους περίφημους δείκτες αξιολόγησης που μας πλασάρουν τα νεοφιλελεύθερα επιτελεία.
Αυτό το αγαθό, δεν μετριέται με δείκτες, νούμερα και κόστη που κάθε μέρα μας αραδιάζει αδιάκοπα και ατεκμηρίωτα ο κ. Χατζηδάκης. Γιατί ο κ. Χατζηδάκης δεν ενδιαφέρεται για την Ολυμπιακή. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να ξεμπερδεύει το γρηγορότερο με τον δημόσιο αερομεταφορέα προκειμένου να αφήσει χώρο στους ιδιώτες και στη προσπάθειά του να παρακάμψει τις αντιδράσεις λαϊκίζει ασύστολα.
Τη μία μας λέει ότι με τα χρήματα που του κοστίζει η εταιρεία θα μας κάνει δεκάδες νοσοκομεία και σχολεία, την άλλη μας λέει ότι η Ολυμπιακή του κοστίζει ένα εκατ. ευρώ την ημέρα ζημιά. Και είναι σχεδόν βέβαιο ότι και ο Πρωθυπουργός, σε λίγες μέρες, στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, θα επαναλάβει τέτοιες ατεκμηρίωτες θέσεις, υπερασπιζόμενος την δήθεν αναγκαιότητα και τον μονόδρομο του νεοφιλελευθερισμού.
Αλλά ακριβή οικονομικά στοιχεία ουδέποτε καταγράφηκαν με επιστημονικό και θεσμικό τρόπο. Ποτέ στην Ελληνική Βουλή δεν παρουσιαστήκαν συγκεκριμένα τεκμηριωμένα στοιχεία για τα ελλείμματα. Το μόνο που έχει έμπρακτα αποδειχτεί, είναι οι αποφάσεις των ελληνικών διαιτητικών δικαστηρίων για τα υπέρογκα χρέη του δημοσίου προς την εταιρεία.
Η απαξίωση, η λεηλασία, η πλήρης αποδόμηση, η οικονομική διαπλοκή και η αδιαφάνεια, είναι ζωγραφισμένη για πάνω από 15 χρόνια με τα πιο έντονα πράσινα και γαλάζια «χρώματα» στο πρόσωπο της ΟΑ.
Σύμβουλοι, εταιρίες outsourcing, μισθώσεις αεροσκαφών με υπέρογκα ποσά, διορισμένοι πρόεδροι που έρχονται και παρέρχονται! Τα προβλήματα της εταιρείας είναι αποκλειστικά δικό τους έργο. Και τώρα τους βλέπουμε να αλληλοκατηγορούνται για το ποιος θα ήθελε μια ιδιωτικοποίηση με καλύτερους όρους, ποιος προσέλαβε τους λιγότερους ή περισσοτέρους συμβασιούχους και ποιος παρήγαγε το λιγότερο επιχειρησιακό έργο. Δεν θέλουμε να τους μιμηθούμε.
Έχουμε δει το σύνολο της καταστροφικής πολιτικής των δυο κομμάτων από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Τριανταέξι διοικήσεις παρέλασαν από εδώ, και έκαναν πάρτι. Λογοδότησε καμία ποτέ στη Βουλή; σε κάποια εξεταστική επιτροπή; σε κάποιο δικαστήριο; Απολογήθηκαν ποτέ για τα τεράστια κενά που άφησαν πίσω; Τα εγκλήματα αυτά, δεν είχαν ηθικό αυτουργό; Δεν είχαν την έγκριση και την ανοχή των κυβερνήσεων του δικομματισμού; Ή μήπως ήταν απλά συγκυριακά λάθη χωρίς κανένα κόστος;
Και αφού κατάντησαν έτσι την εταιρία, την αμαύρωσαν, την δυσφήμισαν, αφού την απογύμνωσαν από τις αναπτυξιακές της δυνατότητες, φωνάζουν τώρα: «τέλος εποχής». Λες και κανείς ποτέ δεν την διοίκησε, κανείς ποτέ δεν την διαχειρίστηκε.
Βέβαια εμείς δεν ήλθαμε εδώ σήμερα να σας κάνουμε απλά έναν απολογισμό για τις ευθύνες των άλλων. Τις ξέρετε καλύτερα από εμάς.
Εμείς είμαστε πεπεισμένοι, και αγωνιζόμαστε για αυτό με κάθε τρόπο στην Βουλή και στα κινήματα, για μια Ολυμπιακή Αεροπορία ΕΝΙΑΙΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ. Όχι σαν αυτή που έχουμε σήμερα, αλλά με πλήρη διοικητική και λειτουργική αυτοτέλεια, κάτω από κοινοβουλευτικό έλεγχο . Κάτι τέτοιο πρέπει να ισχύσει για όλες τις Δημόσιες Επιχειρήσεις Κοινής Ωφέλειας. Όχι μόνο την Ολυμπιακή, αλλά και τον ΟΣΕ, τον ΟΤΕ, τα ΛΙΜΑΝΙΑ.
Για αυτό θεωρούμε ότι πρέπει να αναπτυχθεί ένα μεγάλο ενωτικό μέτωπο των εργαζομένων σε όλες αυτές τις επιχειρήσεις και σε συμμαχία με τις κοινωνικές δυνάμεις, ώστε ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Τον τελευταίο καιρό, στην Βουλή, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνης και Θ. Λεβέντης, έκαναν πάνω από 17 ερωτήσεις και παρεμβάσεις για την Ολυμπιακή. Για τα σλοτς που κλείνουν, για τις περίφημες 2.144 απολύσεις της κ. Πετραλιά, για το εργασιακό μέλλον όλων των εργαζομένων εδώ.
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε την απαράδεκτη εκμετάλλευση των 3.800 συμβασιούχων της εταιρείας. Αλλά και το πρόσφατο Ιουλιανό πραξικόπημα του κ. Αλογοσκούφη, για τον δια βίου διαχωρισμό νέων και παλιών εργαζομένων στις ΔΕΚΟ. Αυτοί οι νέοι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής, παιδιά των 700 ευρώ, βλέπουν για χρόνια ή και δεκαετίες ολόκληρες το μέλλον τους να καταδικάζεται στην προοπτική της ελαστικής εργασίας. Χωρίς πλήρη και σταθερή απασχόληση, χωρίς προοπτική συνταξιοδότησης.
Είναι μια φρικτή πραγματικότητα που για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι το μέγα εθνικό θέμα. Η μεγάλη γκρίζα κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα. Αυτήν θέλουμε να αλλάξουμε, αυτή την πραγματικότητα θέλουμε να ανατρέψουμε.
Για να γίνει κάτι τέτοιο άμεσα, πρέπει να ηττηθούν στο πεδίο των ιδεών, των προγραμμάτων, της πολιτικής αλλά και στην κάλπη οι δυνάμεις του δικομματισμού!!! Πρέπει να ηγεμονεύσουν οι ιδέες και η πολιτική της κοινωνικής αλληλεγγύης και της συνοχής. Του αποτελεσματικού δημοσίου τομέα. Της πλήρους και σταθερής απασχόλησης για όλους. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ.
Μας λένε ότι δεν έχουμε προτάσεις.
Σήμερα σας παρουσιάζουμε τις προτάσεις μας για μια βιώσιμη, αναπτυσσόμενη, δημόσια ΟΑ.
Επειδή αυτές οι προτάσεις βρίσκονται στον αντίποδα της πολιτικής που εφαρμόζεται μέχρι σήμερα, μας καταλογίζουν ότι δεν είναι ρεαλιστικές. Πράγματι, δεν είναι ρεαλιστικές για το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία. Είναι όμως ρεαλιστικές και απαραίτητες για τη νεολαία, για την κοινωνία, για την οικονομία. Για ένα διαφορετικό θεσμικό, κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο κανόνων, που δεν θεοποιούν το κέρδος, δεν κάνουν την αγορά ρυθμιστή των πάντων. Βάζουν τον άνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο στο κέντρο της πολιτικής.
Φίλες και Φίλοι,
Δεν είναι δυνατόν να έχουμε μια Ολυμπιακή ή έναν ΟΣΕ, με επιχειρηματικό, αλλά ταυτόχρονα πραγματικά σταθερό, αμετάβλητο δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα, εάν δεν εξασφαλίσουμε σήμερα την ιδεολογική και προγραμματική ήττα των νεοφιλελεύθερων δογμάτων που τα δυο κόμματα αγκαλιάζουν.
Είπα για τις κυβερνητικές ευθύνες. Επιτρέψτε μου να σας θυμίσω όμως, ότι και οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, χέρι-χέρι με λίγα αλλά πρωτοκλασάτα συνδικαλιστικά του στελέχη, πειραματίστηκαν πάνω στον εθνικό αερομεταφορέα με κάθε λογής νεοφιλελεύθερα σενάρια.
Επί Υπουργίας Μαντέλη και Παπαντωνίου εγκατέστησαν στην Ολυμπιακή την ιδιότυπη αγγλική κατοχή της Speedwing, μια υποτίθεται αναγκαστική διαχείριση της κρίσης. Κατά την παραμονή της Speedwind στην διοίκηση της εταιρείας, χάθηκαν χιλιάδες ακόμα επιβάτες. Χάθηκαν επίσης πελάτες αυτής εδώ της Τεχνικής Βάσης, πολλές αεροπορικές εταιρίες, που ήθελαν να επισκευάζουν τα αεροσκάφη τους σε μια από τις πιο προηγμένες τεχνικές βάσεις της Ευρώπης, φτιαγμένη με υψηλό επαγγελματισμό και αδιάκοπη αγάπη των ανθρώπων της για αυτή την δουλειά.
Ο καταστροφικός νόμος 3185 του 2003 της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και του τότε υπουργού Μεταφορών κ. Βερελή, τεμάχισε την εταιρεία σε δύο κομμάτια, προκαλώντας την σφοδρή αντίδραση του σωματείου των ιπταμένων συνοδών και φροντιστών, οι οποίοι αντιστάθηκαν σθεναρά με 76 ημέρες απεργίας.
Αντιστάθηκαν για να αποτρέψουν τη διάλυση των εργασιακών τους σχέσεων και την απόλυση 260 συναδέλφων τους. Είναι η πρώτη φορά, που η Βουλή νομοθέτησε απολύσεις εργαζομένων! Παρʼ όλα αυτά, η νέα εταιρεία, τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της παρουσίασε 80.εκ ευρώ έλλειμμα. Αυτό αποδεικνύει την εκ των προτέρων αποτυχία τέτοιου είδους εγχειρημάτων. Και είναι λογικό, αφού μοναδικός στόχος είναι η διάλυση των εργασιακών σχέσεων και όχι η εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης. Τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η Νέα Δημοκρατία υπηρετούν πιστά το νεοφιλελεύθερο δόγμα που λέει ότι για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι και οι εργασιακές τους σχέσεις. Δηλαδή το παράλογο αίτημά τους να έχουν σταθερή δουλειά, αξιοπρεπείς αποδοχές και νόμιμα εργασιακά δικαιώματα.
Η σημερινή κυβερνητική πολιτική της Νέα Δημοκρατίας, δεν είναι ανατροπή, αλλά συνέχεια της πολιτικής των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. Η σημερινή κυβέρνηση, ακλουθώντας πιστά την συνταγή Βερελή, στήνει νέα εταιρία φάντασμα την «Πάνθεον». Όπου θέλει να μεταφέρει το κερδοφόρο έργο της ΟΑ, ώστε να το βρουν έτοιμο με κρατική επιδότηση οι ιδιώτες σωτήρες.
Ζητάμε την άμεση διάλυση αυτής της εταιρίας – φάντασμα, η οποίας θα κρατήσει δήθεν το σήμα και το όνομα, ενώ στην ουσία θα υποκλέψει το έργο, τις δραστηριότητες της ΟΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΔΟΧΕΑΣ εργαζομένων με ατομικές συμβάσεις εργασίας, χωρίς εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα, χωρίς συνδικαλιστικές ελευθερίες. Δεκάδες χιλιάδες ευρώ το μήνα, εδώ και 3 χρόνια πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος την αργομισθία της «Πάνθεον». Κουβέντα εδώ για τα δικαιώματα των φορολογουμένων.
Η πολιτική συρρίκνωσης και ιδιωτικοποίησης που εφαρμόζει η ΝΔ, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί επαρκώς με το να λέμε ότι θα βρούμε έναν καλύτερο στρατηγικό επενδυτή, όπως ειπώθηκε πριν λίγες μέρες από την αξιωματική αντιπολίτευση. Η Ολυμπιακή πρέπει να είναι μια βιώσιμη δημόσια επιχείρηση, η οποία πέραν των επιχειρηματικών της δυνατοτήτων, θα είναι σε θέση να επιτελεί και τον κοινωνικό της ρόλο.
Δεν νοείται να μιλάμε για δημόσια Ολυμπιακή, εάν δεν δώσουμε μια σκληρή, πεισματική και υπερήφανη μάχη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. μαζί με άλλους ευρωπαίους εργαζομένους, μαζί με κινήματα και συνδικάτα, μαζί με την Ευρωπαϊκή Αριστερά. Μια μάχη για την ανατροπή του νεοφιλελεύθερου πλαισίου που σήμερα καθορίζει την ευρωπαϊκή πολιτική.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μιλάει για παράνομες κρατικές επιδοτήσεις στην εταιρεία. Στην πραγματικότητα αυτό που επιδιώκει είναι η πλήρης επικράτηση ενός καρτέλ από 3-4 mega-carriers στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές. Εμείς λέμε: να αξιοποιηθούν άμεσα τα επιδικασθέντα τεράστια ποσά εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ του κρατικού χρέους προς την Ολυμπιακή Αεροπορία. Να υπάρξει άμεση τεκμηριωμένη μελέτη που θα καταγράφει τα ακριβή χρέη του δημοσίου και άλλων οργανισμών προς τον εθνικό μας αερομεταφορέα. Να υπάρξει πλήρης απόρριψη της πολιτικής των καρτέλ, και να επιτευχθούν συμμαχίες με άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της εξαφάνισης για τους δικούς τους εθνικούς αερομεταφορείς. Μια τελευταία κουβέντα, πριν καταθέσω τις προτάσεις μας. Πρέπει ο υπουργός να μας απαντήσει για το ποιος είναι υπεύθυνος για την εκπόνηση του θερινού προγράμματος που είχε ως αποτέλεσμα 6000 ακυρωμένες πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού. Που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια ιστορικών σλότς - χρονοθυρίδων προς την κεντρική Ευρώπη
Πρέπει να μας απαντήσει ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός αυτού του εγκλήματος. Πως εκπονήθηκε ένα θερινό πρόγραμμα πτήσεων για 41 αεροσκάφη, τη στιγμή που η εταιρία είχε διαθέσιμα μόλις 35. Όταν το γεγονός αυτό το κατήγγειλα έγκαιρα από το προηγούμενο Μάρτη, η διοίκηση ισχυρίστηκε οτι δεν ήμουν καλά ενημερωμένος. Τα σχόλια δικά σας.
Τι πρέπει να γίνει σήμερα
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΑΣΦΑΛΗ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΑ
1) Να εκπονηθεί άμεσα εναλλακτικό επιχειρησιακό σχέδιο πλήρους οργανωτικής και λειτουργικής ανασυγκρότησης του Ομίλου, με χρονικό βάθος πενταετίας.
Ένα σχέδιο που θα βάζει την Δημόσια Ενιαία Ολυμπιακή σε μια τροχιά σύγχρονης, αποδοτικής και αναπτυξιακής πορείας, Που θα της εξασφαλίζει προοπτική βιωσιμότητας και ανάπτυξης. Θεωρούμε ότι ο δείκτης ασφάλειας στη αερομεταφορά πρέπει να αποτελεί το ύψιστο κριτήριο λειτουργιάς σε μια αεροπορική εταιρία, στη Ελλάδα και στην Ευρώπη. Αυτή είναι μια μάχη ουσίας για το σύνολο της κοινωνίας, όπου η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται.
2) Να καλυφθούν άμεσα με πλήρως διαφανείς και συμφέρουσες για την εταιρεία διαδικασίες, οι ανάγκες σε μονάδες του στόλου. Αγορά και ενοικίαση αεροσκαφών με βάση την αναγκαία φιλοσοφία ανάπτυξης του δικτύου της εταιρίας.
3) Να νομοθετηθεί η λειτουργική και διοικητική αυτοτέλεια των ΔΕΚΟ.
Εμείς θα επαναφέρουμε σχέδιο νόμου ώστε έμπρακτα να αποδείξουμε - όσοι το πιστεύουμε - ότι μπορεί να υπάρξει διαφορετικό θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο για την ΟΑ, τον ΟΣΕ, τον ΟΤΕ, τα ΛΙΜΑΝΙΑ.
4) Να συναφθούν ισότιμες και αμοιβαία επωφελείς στρατηγικές συμμαχίες με αεροπορικές εταιρίες που θα διασφαλίζει παρουσία της εταιρείας στις 5 ηπείρους. (Βόρεια και Νότια Αμερική, Ευρώπη, Αφρική, Ευρασία, Ωκεανία), Να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις για εμπορική και επιχειρησιακή συνεκμετάλλευση σε ισότιμη βάση, σε γραμμές μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων υψηλής κερδοφορίας.
5) Να γίνει σύμπραξη με τον ΕΟΤ για τον εισερχόμενο τουρισμό. ΝΑ διαμορφωθούν ειδικά πακέτα ολοκληρωμένου εισερχομένου τουρισμού, ιδιαιτέρα στις ανερχόμενες αγορές της Ρωσίας και της Κίνας. Να επιδιωχθεί η ολόπλευρη στήριξη από την Ομογένεια με αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού.
6) Να δρομολογηθούν τώρα και χωρίς άλλες καθυστερήσεις, μακροπρόθεσμες συμφωνίες με αεροπορικές εταιρίες, για βαριά και ελαφριά συντήρηση αεροσκαφών, με παράλληλη σύναψη ανταποδοτικών οικονομικών συμφωνιών.
Προτείνουμε λοιπόν την δημιουργία ενός Διεθνούς επισκευαστικού κέντρου υψηλής τεχνογνωσίας και επάρκειας στο παγκόσμιο αεροπορικό έργο.
7) Να υπάρξει πλήρης αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, που αποτελεί το πολυτιμότερο κεφαλαίο της εταιρίας, με ορθολογικό καταμερισμό. Να διασφαλιστούν οι ισότιμες εργασιακές σχέσεις, τα μισθολογικά & συνταξιοδοτικά δεδομένα με την υφισταμένη νομοθεσία (ν. 1759/85). Να ενταχθούν οι συμβασιούχοι σε συμβάσεις αορίστου χρόνου και στις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του προσωπικού. Να εκπονηθεί σύγχρονο δημοκρατικό οργανόγραμμα. Να θεσμοθετηθεί κοινωνικός και εργατικός έλεγχος με άμεσες μορφές δημοκρατίας στην εκλογή και ανάκληση των εκπροσώπων των εργαζομένων.
8) Να αρχίσει άμεσα εθνικός διάλογος, που θα καταλήξει σε ειδική νομοθέτηση στην Βουλή, με στόχο να υπάρξει πλήρης, καταγεγραμμένη οικονομική, επιχειρησιακή στρατηγική για την εταιρεία και ανάλογη τοποθέτηση Διοίκησης.
Η Διοίκηση πρέπει να απολογείται για τους καταρτισμένους ετησίους στόχους της, διασφαλίζοντας τη Δημόσια Ολυμπιακή Αεροπορία σε ενιαίο όμιλο, ενιαία στρατηγική και διακριτό κοινωνικό και εθνικό ρόλο.
To Γραφείο Τύπου