Όπως είναι γνωστό εδώ και χρόνια, πιθανά δεκαετίες, διερευνάται από την Πολιτεία το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης των δυο υπαρχόντων σταθμών υπεραστικών λεωφορείων Κηφισού και Λιοσίων, που εξυπηρετούν συνολικά 41 επιχειρήσεις ΚΤΕΛ της ηπειρωτικής Ελλάδας, σε νέα τοποθεσία.
Μέχρι σήμερα, με βάση και επίσημη σχετική μελέτη που έχει εκπονηθεί από ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ την περίοδο 2003-04, είχε επιλεγεί η εγκατάσταση του τερματικού σταθμού λεωφορείων της Αθήνας σε έκταση πλησίον της Ιεράς Οδού, σε άμεση γειτνίαση με το σταθμό Μετρό «Ελαιώνας» και την επισκευαστική βάση του Μετρό, και σε οικόπεδο ιδιοκτησίας της Αττικό Μετρό ΑΕ.
Πληροφορίες ωστόσο, φέρουν τις ηγεσίες των Υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών να εξετάζουν άλλες, εναλλακτικές, και πιθανά εκτός κέντρου πόλης, επιλογές χωροθέτησης του νέου σταθμού.
Οι ίδιες πληροφορίες συσχετίζουν τη φαινομενική «στασιμότητα» στο ζήτημα της μετεγκατάστασης των ΚΤΕΛ με τις εμπορικές χρήσεις υπερτοπικού χαρακτήρα που προωθούνται σε παρακείμενες εκτάσεις στην περιοχή του Βοτανικού - Ελαιώνα, και οι οποίες θα προσελκύσουν μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους, ανατρέποντας ριζικά τα δεδομένα των υπαρχόντων μελετών.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Ο ερωτών βουλευτής
Γρηγόρης Ψαριανός