Η απόσυρση του ενδιαφέροντος της Hutchison, η οποία είχε κηρυχθεί προσωρινή ανάδοχος για την αγορά του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΘ, την ώρα μάλιστα, που οι δύο πλευρές βρίσκονταν στο στάδιο σύνταξης της σχετικής σύμβασης, συνιστά «κόλαφο» για την κυβέρνηση και την προωθούμενη εγκληματική πολιτική ιδιωτικοποίησης των λιμανιών της χώρας, πάνω στην οποία διαδραματίζονται «βρώμικα» επιχειρηματικά παιχνίδια.
Την ίδια ώρα σε μεγάλο «φιάσκο» για την κυβέρνηση εξελίσσεται και η εξίσου εθνικά εγκληματική απόπειρα ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής, αφού τα σχετικά χρονοδιαγράμματα έχουν εκτροχιαστεί και τα σχήματα που έχουν απομείνει να εκδηλώνουν ενδιαφέρον συναποτελούνται κυρίως από κερδοσκοπικά κεφάλαια χωρίς φερεγγυότητα και αξιοπιστία αλλά και την παραμικρή εμπειρία στον ευαίσθητο χώρο των αερομεταφορών.
Οι αποφάσεις, επίσης, της κυβέρνησης για τον όμιλο του ΟΣΕ οδηγούν τις εξελίξεις σε μια τυχοδιωκτική πολιτική απαξίωσης και διάλυσής του, με άκρως επώδυνες συνέπειες για το μέλλον του σιδηροδρόμου στη χώρα μας.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις καθίσταται ακόμα πιο επιτακτικό για το δημόσιο και το εθνικό συμφέρον η κυβέρνηση να ακυρώσει αμέσως κάθε διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ και να αποδεσμευθεί από τη σύμβαση εκποίησης του ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ στην κινέζικη CosCo. Να εγκαταλείψει αμέσως τις διαδικασίες ιδιωτικοποίησης, υποβάθμισης και διάλυσης της ΟΑ. Να σταματήσει την πολιτική απαξίωσης του ΟΣΕ.
Η κυβέρνηση αναλαμβάνει πελώριες πολιτικές και νομικές ευθύνες αν επιμείνει σε διαδικασίες εκποίησης και διάλυσης στρατηγικών επιχειρήσεων και μάλιστα με διαδικασίες διαβλητές, διάτρητες και παρασκηνιακές διαδικασίες, ζημιώνοντας κατάφωρα το δημόσιο συμφέρον αλλά και το μέλλον της χώρας.
Σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης η χώρα έχει όσο ποτέ ανάγκη από ανασυγκροτημένα, δημόσια και αναβαθμισμένα λιμάνια που θα εξυπηρετούν το εμπόριο της χώρας. Εχει ανάγκη από ένα ισχυρό αναβαθμισμένο και ανασυγκροτημένο εθνικό αερομεταφορέα και όχι ένα ιδιωτικό μονοπώλιο, για την ενίσχυση ιδιαίτερα της περιφέρειας και το ελληνικού τουρισμού. Όπως έχει ανάγκη από ένα ισχυρό, ενιαίο, δημόσιο ανασυγκροτημένο ΟΣΕ που θα αναλάβει την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας αντί της ουσιαστικής εγκατάλειψής του.
To Γραφείο Τύπου