Πρώτον, πρόκειται για επιμέρους τροποποιήσεις που δεν αγγίζουν τα βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης και του συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Δεύτερον, ειδικά η μείωση της βαρύτητας της «Έκθεσης» με παράλληλη αναβάθμιση του ρόλου των γλωσσικών ασκήσεων θα λειτουργήσει αρνητικά ενισχύοντας τη μηχανιστική μάθηση σε βάρος της έλλογης, κριτικής παραγωγής λόγου.
Και σʼ αυτή την περίπτωση η άρνηση του Υπουργείου Παιδείας να ζητήσει τη γνώμη των αρμόδιων εκπαιδευτικών φορέων πριν την εξαγγελία των ρυθμίσεων προοιωνίζεται αρνητικές εξελίξεις ενόψει του εξαγγελλόμενου διαλόγου.
Τμήμα Παιδείας