Σχετικά με την απόφαση της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ και την έλευση του «ευεργέτη-σωτήρα» στην ΟΑ.
Μετά την απόφαση της κυβέρνησης της Ν.Δ. και την απόλυτη «συμφωνία-ανοχή» της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, ο εθνικός δημόσιος αερομεταφορέας, παύει πλέον να είναι και δημόσιος και εθνικός.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι νέοι ιδιοκτήτες μπορούν ,να ξανά - πουλήσουν την ΟΑ σε τρίτους αφού η ρήτρα μη μεταπώλησης έχει ισχύ μόνο ένα χρόνο!!!. Πρόκειται για μια συμφωνία ντροπή, όπου η πολιτική, και το δημόσιο συμφέρων υποτάσσονται με τον πιο κραυγαλέο τρόπο στα νέα διαμορφούμενα επιχειρηματικά τζάκια της χώρας μας. Τα οποία θέτουν υπό τον έλεγχο της, σε μεγάλο βαθμό, την ελληνική ακτοπλοΐα, μέρος του χρηματοπιστωτικού συστήματος και τομείς του ελληνικού τουρισμού. Τα παραπάνω προετοιμάζουν ένα έδαφος οικονομικής υπέρ-κερδοφορίας μέσω της μονοπωλιακής συγκέντρωσης και της δημιουργίας «καρτέλ». Όλα αυτά θα επιφέρουν δυσμενέστατες επιπτώσεις στους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στον τουρισμό, σε συνθήκες παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης.
Η Κυβέρνηση δια των στελεχών της στα ΜΜΕ, τις τελευταίες μέρες συνεχίζει να λοιδορεί τον εθνικό αερομεταφορέα, αναφερόμενη στον μύθο περί επιβάρυνσης των φορολογούμενων με το « ένα εκ. ευρώ την ημέρα», ενώ έχει αποδειχθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο και με αμετάκλητες αποφάσεις της ελληνικής δικαιοσύνης ότι τα τεχνητά ελλείμματα της ΟΑ είναι υποπολλαπλάσια των οφειλών του κράτους προς αυτήν. Η πολιτική αυτή στάση, Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, θυσιάζει τη Δημόσια Ολυμπιακή, όπως προτίθεται να θυσιάσει και κάθε δημόσιο αγαθό στο βωμό της τήρησης του συμφώνου σταθερότητας της Ε.Ε. παρά το γεγονός ότι αυτό σιωπηρά καταπατάτε από σειρά χωρών. Η νεοφιλελεύθερη συναίνεση και υποτέλεια σφραγίζει την πορεία ιδεολογικής και πολιτικής σύγκλισης των δυο κομμάτων.
«Χαρούμενες μέρες» ξημερώνουν για επενδύτες που θα έχουν δυνατότητες προσλήψεων νέων εργαζομένων στα 600-700 ευρω, με αμφίβολα εργασιακά δικαιώματα και συνδικαλιστικές ελευθερίες στο νέο ιδιωτικό αερομεταφορέα. Είναι τμήμα μόνο των πολλαπλών επιδοτήσεων και άλλων διευκολύνσεων του κράτους προς τη MIG, για να «ενδυθεί το μανδύα του ευεργέτη-σωτήρα». Ακριβώς όπως συνέβαινε κατά την Ωνασική περίοδο, όπου και τότε το κράτος έφτανε να επιδοτεί μέχρι και τις υπερπόντιες γραμμές με άνω του 60% του λειτουργικού κόστους του ιδιώτη!!. Έτσι δημιουργούνται οι «μύθοι των αυτοδημιούργητων επιχειρηματιών»
Οι δυνάμεις της πολιτικής και συνδικαλιστικής ριζοσπαστικής αριστεράς θα συνεχίζουν να μάχονται για έναν Δημόσιο- σύγχρονο αερομεταφορέα, θέση αδιαπραγμάτευτη στρατηγικής και προγραμματικής ουσίας. Στις σημερινές κοινωνικές, πολιτικές, συνθήκες και συγκυρίες θα είμαστε αταλάντευτα στην πρώτη γραμμή των αγώνων, όπως πάντα, μέσα από τις κοινοβουλευτικές, συνδικαλιστικές και κινηματικές μάχες, για τα συνταξιοδοτικά, εργασιακά, μισθολογικά συμφέροντα όλων των εργαζόμενων στην ΟΑ.
Οι συμβασιούχοι της ΟΑ δεν πρέπει να θυσιαστούν ως τα πιο ευάλωτα θύματα σε ένα έγκλημα που ο δικομματισμός σε πλήρη νεοφιλελεύθερη συναίνεση ενορχήστρωσε και εκτέλεσε.
Εδώ και τώρα πρέπει να συγκροτηθεί ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ με αιχμή την πάλη κατά των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, για δημοκρατικά συλλογικά εργασιακά δικαιώματα, αξιοπρεπείς συλλογικές συμβάσεις εργασίας, πλήρη ισότιμη και σταθερή απασχόληση σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΥΡΙΖΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
9/3/2009