Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας εξαιτίας της κακής και φαύλης διαχείρισης αλλά και των σκανδάλων που επισώρευσαν σε βάρος του οι διαδοχικές κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ βαδίζει από το κακό στο χειρότερο.
Εξαιτίας αυτής της νοσηρής κατάστασης ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, εμφανίζει τραγική υστέρηση, η οποία συνεχώς επιτείνεται.
Η κυβέρνηση, θεμελιωδώς υπεύθυνη για την συνεχή επιδείνωση της θέσης του ΟΣΕ και των σιδηροδρόμων στη χώρα μας, αντί να αναλάβει αυτές τις ευθύνες, αξιοποιεί τα τραγικά αποτελέσματα της πολιτικής της για να προωθήσει απαράδεκτους σχεδιασμούς.
Η εξαγγελία της κυβέρνησης για την εφαρμογή στον ΟΣΕ καθεστώτος «μισθωτής εφεδρείας» συνιστά ένα πρωτοφανές μνημείο αντεργατικής μεθόδευσης, ενώ η εξαγγελθείσα πρωτοφανής κατά κύματα αύξηση εισιτηρίων στον ΟΣΕ αποτελεί λεηλασία των καταναλωτών, που υποβοηθά την ιδιωτικοποίηση των «φιλέτων» του οργανισμού.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Προτίθεται να αναθεωρήσει τους σχεδιασμούς του για το καθεστώς «μισθωτής εφεδρείας» και τις αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΣΕ και να θέσει ως προτεραιότητα την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ ως ενιαίας δημόσιας επιχείρησης για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου;
Ο ερωτών βουλευτής
Παναγιώτης Λαφαζάνης