Η απόφαση της κυβέρνησης παραμονές εκλογών για επιβολή και αύξηση των διοδιών (επιστροφή) στην Εθνική Οδο Αθηνών – Λαμίας και στους παράδρομους που οδηγούν σε πόλεις της Βόρειας Αττικής (Αφίδνες, Αυλώνα κ.ά) αποτελεί πρόκληση. Πρόκειται για ιδιωτικοποίηση και κερδοσκοπική εκμετάλλευση από τις ιδιωτικές εταιρείες του δικαιώματος πρόσβασης των εργαζόμενων και λαϊκών στρωμάτων σε περιοχές εργασίας και μόνιμης κατοικίας. Ο ισχυρισμός ότι δεν υπάρχουν πόροι για κατασκευή οδικών συνδέσεων δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Πόροι υπάρχουν αλλά οι ασκούμενες πολιτικές προτιμούν να ενισχύουν τραπεζίτες, εφοπλιστές, μεγαλοεργολάβους, βιομήχανους κ.α. Η απάντηση του ΠΑΣΟΚ για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης, κατασκευής και εκμετάλλευσης εθνικών οδών δεν αμφισβητεί αλλά υιοθετεί την κερδοσκοπική πολιτική διοδίων που το ίδιο εγκαινίασε στην Αττική Οδό υπέρ του ομίλου Μπόμπολα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ απορρίπτει την λογική των διοδίων, ζητά την κατάργησή τους στους παράδρομους της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας. Τάσσεται επίσης κατά της ιδιωτικοποίησης των δημοσίων υποδομών (λιμάνια, αεροδρόμια, μαρίνες κ.ά.) και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας (συγκοινωνίες, τρένα, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, αερομεταφορές κ.ά.) τις οποίες θεωρεί ότι πρέπει να επιστρέψουν στο δημόσιο έλεγχο.
To Γραφείο Τύπου