Τη δημιουργία ενιαίου φορέα, στον οποίο θα υπάγονται όλες οι συγκοινωνίες της Αττικής, σταθερής τροχιάς ή μη, κρατικές και ιδιωτικές, εξήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του Αντιπροέδρου της Βουλής Θανάση Λεβέντη. Ο κ. Λεβέντης, στην Ερώτησή του διαπιστώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής σήμερα έχει αστικά χαρακτηριστικά, και θα έπρεπε να εξυπηρετείται από τις αστικές συγκοινωνίες. Κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς τις συγκοινωνίες τις χρησιμοποιούν πάνω από όλους οι πολίτες με τη μικρότερη οικονομική ευχέρεια.
Ο κ. Ρέππας διακήρυξε την πρόθεση της Κυβέρνησης να μπορεί ο πολίτης να μεταφερθεί από μία περιοχή της Αττικής σε οποιαδήποτε άλλη με ενιαίο εισιτήριο (η τιμή του οποίου θα κυμαίνεται ανάλογα με την απόσταση), ενώ σημείωσε πως “η καλή προσπάθεια (στην περίπτωση αυτή) σκοντάφτει σε επιμέρους συμφέροντα”. Ο κ. Λεβέντης εξέφρασε την εύλογη επιφύλαξη ότι το πρόβλημα παραμένει ίδιο εδώ και πολλά χρόνια, καθώς δεν γίνεται τίποτα, και ζήτησε από τον Υπουργό να αναφερθεί σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες άμεσου χαρακτήρα. Τόνισε ακόμα πως δεν αρκεί να συνδέονται μεταξύ τους οι συγκοινωνίες, αλλά και να υπάρχουν ανταποκρίσεις, ιδίως σε σχέση με τον προαστιακό.
Ο κ. Ρέππας εξέφρασε την πλήρη συμφωνία του με το Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο να υπάγονται όλες οι συγκοινωνίες της Αττικής, μεταξύ των οποίων και τα ΚΤΕΛ, σε κοινό σχεδιασμό και υποσχέθηκε ότι “αυτή η προσπάθεια ξεκινά αμέσως”, και πως μέσα σε λίγους μήνες θα μπορούμε να περιμένουμε αποτελέσματα.
Γεγονός όμως είναι ότι ο κ. Λεβέντης, όπως δήλωσε, είχε καταθέσει την ίδια ακριβώς Ερώτηση και πριν από πέντε χρόνια, αλλά από τότε μέχρι σήμερα, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις, τίποτα δεν άλλαξε. Έτσι είναι λογικό να υπάρχει μια δυσπιστία εκ μέρους των πολιτών προς τις διακηρύξεις της Κυβέρνησης, μέχρι να φανεί κάποιο χειροπιαστό έργο.