Λίγους μήνες μετά από την ρευστοποίηση-ιδιωτικοποίηση του δημόσιου εθνικού αερομεταφορέα, Ολυμπιακή Αεροπορία και όμιλό της, τούτες τις μέρες γράφεται ο επίλογος με την επικείμενη συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean. Από το γεγονός αυτό, προκύπτουν τεράστια προβλήματα για την περιφερειακή συνοχή της χώρας, τον τουρισμό αλλά κυρίως για τις τιμολογιακές πολιτικές που θα προκύψουν από ένα ενδεχόμενο μονοπωλιακό καθεστώς στις αερομεταφορές στην χώρα μας.
ʽHδη Ορισμένοι προεξοφλούν την νομιμότητα αυτών των διαδικασιών πριν ακόμα αποφανθούν η Επιτροπή Ανταγωνισμού, το ελληνικό Δημόσιο, που ενοικιάζει το σήμα (brand name) στην Olympic Air και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το μόνο σίγουρο από αυτή τη συγχώνευση, κάτι που δεν περιλαμβάνεται στις δημόσιες ανακοινώσεις των διαπραγματευόμενων μερών, είναι οι χιλιάδες θέσεις εργασίας που θα χαθούν κυρίως της γενιάς των 600 και 700 ευρώ.
Η ελληνική κυβέρνηση αφού ολοκλήρωσε την τελευταία πράξη ιδιωτικοποίησης της πρώην δημόσιας Ολυμπιακής δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια σʼ ένα de facto καρτέλ που δημιουργείται με τεράστιες συνέπειες για το λαό.
Ο ΣΥΝ θεωρεί ότι μόνο με μια δημόσια στρατηγική αερομεταφορών που θα περιλαμβάνει ολοκληρωμένες αποτελεσματικές πολιτικές στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης, της πτητικής ασφάλειας, της άρτιας τεχνικής τεχνογνωσίας, της πλήρους σταθερής και ασφαλισμένης απασχόλησης προς όφελος της κοινωνίας και των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων, αποτελούν σήμερα τη μόνη ρεαλιστική διέξοδο έναντι των ακραίων νεοφιλελεύθερων επιλογών που συνεχίζονται και εντατικοποιούνται.
To Γραφείο Τύπου