Σχετικά με το φαινόμενο της καθυστερημένης αντιμετώπισης από τον ΟΤΕ των τηλεπικοινωνιακών βλαβών, ο Δημ. Στρατούλης, μέλος της Π.Γ. του ΣΥΝ και πρώην μέλος της Διοίκησης του ΟΤΕ, δήλωσε τα εξής:
Η απόφαση της κυβέρνησης για ολοκληρωτική ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ και η μαζική προσυνταξιοδότηση του 40% των εργαζομένων του, που έγινε για να τη διευκολύνει, έχει ήδη δραματικές συνέπειες για τους πολίτες-χρήστες των υπηρεσιών του. Συγκεκριμένα:
* Οι καλωδιακές βλάβες, ενώ σε ποσοστό 75% διορθώνονταν μέσα σε 24 ώρες από την αναγγελία τους, τώρα το ποσοστό αυτό κατέβηκε στο 20%. Έτσι, η αποκατάστασή τους γίνεται μετά από 3-10 μέρες ή ακόμα και μετά από 20 μέρες, αφήνοντας χωρίς τηλεπικοινωνίες από 20 έως 1000 χρήστες κάθε φορά.
* Οι συνδρομητικές βλάβες, που σε ποσοστό 80% διορθώνονταν μέσα σε 24 ώρες από την αναγγελία τους, τώρα στην συντριπτική τους πλειοψηφία αποκαθίστανται μετά από 3-7 μέρες.
* Οι νέες τηλεφωνικές συνδέσεις ή οι μεταφορές παλιών, ενώ πραγματοποιούνταν σε 3-5 μέρες, τώρα καθυστερούν από 40 μέρες μέχρι 2 μήνες
Και σαν να μην έφτανε η ταλαιπωρία των πολιτών από αυτή την κατάσταση, έρχεται να προστεθεί και ο εμπαιγμός τους, αφού η σειρά πραγματοποίησης των παραπάνω εργασιών παραβιάζεται πολύ συχνά μετά από παρεμβάσεις Υπουργικών ή βουλευτικών γραφείων για να εξυπηρετηθεί ταχύτερα ο πελατειακός μηχανισμός τους.
Οι ευθύνες ανήκουν στη Διοίκηση του ΟΤΕ και στην κυβέρνηση, που στο όνομα της ιδιωτικοποίησης του ΟΤΕ μείωσαν δραστικά το προσωπικό του, όχι μόνο σε βάρος των ασφαλιστικών ταμείων και των φορολογουμένων που θα πληρώσουν τον βαρκάρη, αλλά και σε βάρος των συνδρομητών του ΟΤΕ, οι οποίοι απολαμβάνουν πλέον υπηρεσίες τριτοκοσμικού επιπέδου.
To Γραφείο Τύπου