Μόλις 2 εκατ. ευρώ (το 0.45% της αξίας της σύμβασης μελέτης/κατασκευής) δαπάνησε η ανάδοχος εταιρεία του έργου της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης που ακυρώθηκε και για το οποίο η ανάδοχος εταιρεία διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο, αποζημιώσεις δεκάδων εκατ. ευρώ.
Αυτό απαντά μεταξύ άλλων, ο αρμόδιος Επίτροπος κ. Όλι Ρέν, σε ερώτηση ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή, που ζητούσε να πληροφορηθεί το ιστορικό του έργου, τις αιτίες ακύρωσης, το ύψος τυχόν πραγματικών κατασκευαστικών δαπανών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί από τον ανάδοχο, καθώς επίσης και τα επιχειρήματα που επικαλείται ο ανάδοχος για το ύψος της αποζημίωσης που διεκδικεί.
Στην απάντησή του ο κ. Ρέν, αφού παραθέτει το ιστορικό του έργου διευκρινίζει ότι «η αξία της σύμβασης μελέτης/κατασκευής ανέρχεται σε 344.345.050 ευρώ, επί συνολικής απαιτούμενης χρηματοδότησης ύψους 478.900.000», ενώ για το ερώτημα των διεκδικήσεων του αναδόχου και των κατασκευαστικών δαπανών που έχει ήδη πραγματοποιήσει, αναφέρει ότι «η Επιτροπή δεν διαθέτει τυχόν λεπτομέρειες για το μέγεθος των εν λόγω αξιώσεων, εκτός του ότι περιλαμβάνουν δαπάνες πλέον των πραγματικών στο πλαίσιο της σύμβασης μελέτης/κατασκευής, οι οποίες τον Ιούλιο 2009 ανέρχονταν σε ποσοστό περίπου 0,45% της αξίας της προαναφερόμενης σύμβασης».
Η πλήρης ερώτηση και απάντηση βρίσκεται στον ιστότοπο του Νίκου Χουντή.
To Γραφείο Τύπου