Πολύ σοβαρές καταγγελίες έχουν γίνει από εκπαιδευτικούς και το ΔΣ της Ε' Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Αθήνας και αφορούν τη συμπεριφορά της Διεύθυνσης του 3ου ΓΕΛ Δάφνης, απέναντι σε καθηγητές του σχολείου.
Οι έγγραφες αναφορές των εκπαιδευτικών για τα πεπραγμένα του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας θέτουν επιτακτική την ανάγκη για την άμεση αντιμετώπιση του θέματος.
Η Ε΄ ΕΛΜΕ καταγγέλλει κρίσεις του Διευθυντή και χαρακτηρισμούς υποτιμητικούς προς υφιστάμενους συναδέλφους του σχετιζόμενες με τα πολιτικές πεποιθήσεις τους, που μας θυμίζουν άλλες εποχές και πολιτικές καταστάσεις.
Την ώρα που οι καταγγελίες λαμβάνουν τη μορφή χιονοστιβάδας για τα πεπραγμένα της διεύθυνσης της εν λόγω σχολικής μονάδας τόσο στο ΔΣ της Ε' ΕΛΜΕ όσο και στη Διεύθυνση της Β'θμιας Εκπαίδευσης της Α' Αθήνας (καταγγελίες για καταπάτηση του Νόμου 3230/2004 άρθρο 11 περί εκπρόθεσμης απάντησης μη χορήγησης εγγράφων – καταπάτηση εγκυκλίου περί αριθμού μαθητών ανά τμήμα – παραποίηση δημοσίων εγγράφων), εγείρονται σοβαρότατα ερωτήματα για τέτοιου είδους συμπεριφορές και πρακτικές απέναντι σε εκπαιδευτικούς που έχουν αποδείξει την υπαλληλική και παιδαγωγική τους πληρότητα και ευσυνειδησία μετά από μακρόχρονη παρουσία στη συγκεκριμένη Σχολική Μονάδα.
Επειδή η καταπάτηση και των στοιχειωδών εργασιακών συνθηκών και του εργασιακού δικαίου, η μείωση της αξιοπρέπειας του εργαζόμενου, η παραποίηση εργασίας, η αλλαγή πλαισίου εργασίας, η κατηγορία για το πολιτικό πιστεύω του εργαζόμενου, είναι μερικά από τα αμείλικτα ερωτήματα που μπορεί κάποιος να στοιχειοθετήσει στη συγκεκριμένη περίπτωση, και δεν χωρούν κανενός είδους καθυστερήσεις,
Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
1. Θα ληφθούν άμεσα μέτρα και ποια για την ομαλοποίηση της κατάστασης, μιας και εγείρονται σοβαρά ερωτηματικά για την διευθυντική επάρκεια στην συγκεκριμένη Σχολική Μονάδα;
2. Τι μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τέτοιου είδους συμπεριφορές στο μέλλον, δεδομένων των συνθηκών επιλογών των διευθυντικών στελεχών και των υπερεξουσιών που αυτοί θα κατέχουν σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για το “νέο Σχολείο” ;
3. Ποιες διαδικασίες προτίθεται να επιβάλλει το Υπουργείο γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζουμε δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που διευθυντικά στελέχη διολισθαίνουν σε παρόμοιες συμπεριφορές και οι καθηγητές παραμένουν ακάλυπτοι και εκτεθειμένοι σε μεγάλα χρονικά διαστήματα, αδυνατώντας να εκτελέσουν απρόσκοπτα το λειτούργημά τους.
Ο ερωτών βουλευτής
Τάσος Κουράκης