Μιλώντας σήμερα στο ρ/σ ΝΕΤ 105,8 (A. Κωβαίος) ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης, δήλωσε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
Για την αδιαλλαξία του κ. Ραγκούση και τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί
Αυτή η αναταραχή που βιώνει η Ελλάδα στην αιχμή της τουριστικής περιόδου είναι επιζήμια. Την πρώτη ευθύνη γι’ αυτήν την έχουν οι εντελώς άστοχοι χειρισμοί του κ. Ραγκούση. Αν ήθελε να κάνει κάποιες αλλαγές στο προεδρικό διάταγμα Ρέππα θα μπορούσε να πει, ζητώ το δικαίωμα να κάνω κάποιες αλλαγές και ενημερώνω τους πάντες και τους επαγγελματίες του ταξί ότι χρειάζομαι κάποιο χρόνο και πάλι μέσω του διαλόγου θα επιδιώξω κάποιες αλλαγές. Δεν έκανε αυτό, έκανε ορισμένες αυτοκρατορικές κινήσεις για να δείξει και την πικρία του που του άλλαξαν υπουργείο και για τον κ. Ρέππα που τον διαδέχτηκε με αποτέλεσμα να προκαλέσει όλη αυτήν την αναστάτωση. Με ευθύνη του κ. Ραγκούση το κράτος και η κυβέρνηση φέρθηκε «μπαμπέσικα» σε έναν επαγγελματικό κλάδο. Από εκεί και πέρα, ορισμένες ενέργειες των οδηγών ταξί, που έχουν και τα δίκια τους ότι τους κρέμασαν και τους άδειασαν ενώ είχαν συμφωνήσει κάτι με την κυβέρνηση, δεν του βοηθούν.
Αυτό που χρειάζεται είναι να δούμε τι μπορεί να γίνει για να σταματήσει αυτή η επιζήμια για την οικονομία και την κοινωνία αναταραχή.
Ο κ. Ραγκούσης κάνει πως δεν ακούει το 90% των απόψεων που εκφράστηκαν στο ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ. Αυτό που ζητάει και η ηγεσία των ιδιοκτητών ταξί. Μια ανακωχή και ένα χρονοδιάγραμμα με διάλογο και επίκεντρο το υπάρχον προεδρικό διάταγμα Ρέππα. Έτσι ώστε οι όποιες αλλαγές να προκύψουν οργανωμένα και χωρίς αιφνιδιασμό. Να κάνει ένα βήμα πίσω ο κ. Ραγκούσης και να πει δε θα κάνω τίποτα αιφνιδιαστικό. Να δείξει έμπρακτα ότι το διάταγμα Ρέππα υπάρχει στο τραπέζι και όχι στον σκουπιδοφάγο. Να πει, ελάτε να συζητήσουμε τις αλλαγές που θέλω να προωθήσω. Και οι επαγγελματίες και τα κόμματα και όλοι.
Να υπάρξει μια εκτόνωση και μια συμβιβαστική λύση. Μ’ αυτήν την τακτική μόνο θα υπάρξει μια απελευθέρωση του επαγγέλματος, με κανόνες και περιορισμούς. Πανευρωπαϊκά σε όλες τις χώρες υπάρχουν κανόνες και περιορισμοί. Δεν υπάρχει πουθενά πλήρης απελευθέρωση. Πλήρης απελευθέρωση σημαίνει ο καθένας παίρνει μια άδεια και κάνει το Ι.Χ του ταξί και διαπραγματεύεται ελεύθερα το κόμιστρο. Αυτό θέλει ο κ. Ραγκούσης;
Υποθέτω πως όχι. Αυτό είναι επιστροφή στην πειρατεία. Μεγάλη οπισθοδρόμηση και αλλαλούμ. Ο κ. Ραγκούσης δηλώνει ευθαρσώς τι δεν θέλει, το προεδρικό διάταγμα Ρέππα αλλά δεν λέει σε κανέναν τι θέλει. Ο πρώτος παράγων που ζημιώνει τις πόλεις και την εύρυθμη λειτουργία τους είναι ο κ. Ραγκούσης. Πρέπει ο Πρωθυπουργός να πάρει την ευθύνη και να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση το συντομότερο με γνώμονα την συνεννόηση κι όχι το «άδειασμα» μεταξύ των Υπουργών Ραγκούση-Ρέππα.
Όσον αφορά τη ΝΔ που έχει μια ισχυρή επιρροή στον κλάδο των ταξιτζήδων, πρέπει πιο αποφασιστικά να «τραβήξει» μερικά αυτιά. Υπάρχει ασφαλώς η αυτονομία των συνδικαλιστών αλλά ξέρω ότι ο κ.Λυμπερόπουλος είναι στενός φίλος του κ. Σαμαρά.
Για την φοροδιαφυγή και την παραοικονομία
Στην Ελλάδα υπάρχει ένα όριο φοροδιαφυγής και παραοικονομίας πάνω από 30%, το οποίο οδηγεί να πληρώνουν φόρους μισθωτοί, συνταξιούχοι και όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της έμμεσης φορολογίας και οι υπόλοιποι να φοροδιαφεύγουν. Εμείς είμαστε υπέρ του περιορισμού της παραοικονομίας και της πάταξης της φοροδιαφυγής και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο καταγγέλλουμε αυτήν την κυβέρνηση, όπως και την προηγούμενη γιατί με την εφαρμοζόμενη πολιτική, όχι μόνο δεν περιορίζει την παραοικονομία αλλά την διευρύνει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περαίωση. Πέρυσι έκαναν την τελευταία υποτίθεται περαίωση, αφήνοντας απέξω τους μεγάλους, για τους μεσαίους και τους μικρούς, για να ελέγξουν υποτίθεται τους πολύ μεγάλους.
Με το πολυνομοσχέδιο Βενιζέλου, που ψηφίζεται τον Αύγουστο «σαν τον κλέφτη», οργανώνεται περαίωση και για τους πολύ μεγάλους. Αυτό σημαίνει ότι οι συνεπείς φορολογούμενοι, μισθωτοί, συνταξιούχοι, οι επιχειρηματίες, τα κορόιδα πάλι θα πληρώσουν.
Δεύτερο παράδειγμα τα αυθαίρετα. Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι θέλει να περιορίσει την παραοικονομία και ταυτόχρονα την τροφοδοτεί.
To Γραφείο Τύπου