Χωρίς απάντηση άφησε το ερώτημα των κατοίκων και φορέων του Βόλου, εάν έχει γίνει ποτέ ή όχι παράδοση και παραλαβή του έργου της Οδικής Παράκαμψης (Περιφερειακός) του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Βόλου, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γ. Μαγκριώτης απαντώντας σε ερώτηση της βουλευτή Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώς Διώτη, παραπέμποντας στο Μάιο για την υπογραφή των απαραίτητων συμβάσεων συνέχισης και ολοκλήρωσης των έργων, ενώ δεν κάνει καμία νύξη εάν είναι ή όχι στα σχέδια του Υπουργείου, η κατασκευή ανισόπεδων κόμβων για την αποφυγή νέων ατυχημάτων-δυστυχημάτων και την ασφαλέστερη κυκλοφορία οχημάτων και διέλευσης πεζών.
Σε ό,τι αφορά στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου και στην αποκατάσταση του ηλεκτροφωτισμού και της σηματοδότησης σε όλο το μήκος του δρόμου, ο κ. Μαγκριώτης, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, γνωστοποίησε τα ακόλουθα:
«Για το τμήμα Γορίτσα-Αγριά: μετά την ένταξή του στο ΕΣΠΑ, δημοπρατήθηκε στις 17.01.2012 το έργο «Ολοκλήρωση της παράκαμψης της πόλεως Βόλου – τμήμα Γορίτσα-Αγριά» προϋπολογισμού 13,6 εκατ. ευρώ. Η υπογραφή της σύμβασης θα λάβει χώρα μετά τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, εντός του Μαΐου 2012. Η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και το ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 8,9 εκατ. ευρώ.
Για το τμήμα Α.Κ. Λάρισας-Γορίτσα: η ολοκλήρωση του τμήματος από τον Ανισόπεδο Κόμβο Λάρισας έως Γορίτσα, προϋπολογισμού 6,8 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτηθεί από το ΠΔΕ του Υπουργείου και η προκήρυξή του θα γίνει εντός του Μαΐου του 2012. Ήδη έχει υποβληθεί η σχετική αίτηση από το ΥΠΥΜΕΔΙ για έγκριση της χρηματοδότησης στο αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης.
Όσον αφορά στο έργο της κατασκευής του κόμβου Αγριάς και της σύνδεσης με την παραλιακή, ο εγκατεστημένος ανάδοχος, λόγω αδυναμίας εκτέλεσης του έργου, κηρύχθηκε έκπτωτος σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το Υπουργείο προχωρεί, όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις, σε υποκατάσταση του έκπτωτου αναδόχου με επόμενο στη σειρά μειοδοσίας ανάδοχο.
Τέλος, όσον αφορά στο θέμα του ηλεκτροφωτισμού, της σηματοδότησης και γενικά συντήρησης του υφιστάμενου δρόμου, μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί από το Υπουργείο πιστώσεις 60.000 ευρώ για αποκατάσταση ζημιών από δολιοφθορές και 15.000 ευρώ για αποκατάσταση ζημιών από θεομηνίες».
Με αφορμή την απάντηση του υφυπουργού, η βουλευτής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Κοντεύουν να κλείσουν 12 περίπου χρόνια κατασκευής του πολύπαθου Περιφερειακού του Βόλου, με δεκάδες εκατομμύρια να έχουν δαπανηθεί, κι ακόμη το έργο βρίσκεται στα μισά του. Ο κ. υφυπουργός παραπέμπει στο Μάιο την υπογραφή της σύμβασης, χωρίς όμως να προσδιορίζει αφενός τι θα συμβεί εφόσον συμπέσει χρονικά με την προεκλογική ή άμεσα μετεκλογική περίοδο, κι αφετέρου εάν οι εργασίες θα ξεκινήσουν αμέσως ή θα παραπεμφθούν στις γνωστές ελληνικές καλένδες.
Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, ο περιφερειακός του Βόλου δέχεται μεγάλο όγκο κίνησης όχι μόνο από ντόπιους εκδρομείς αλλά και από γειτονικές πόλεις και χωριά, που προτιμούνε να παρακάμψουνε το ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακά κέντρο της πόλης. Δε θέλουμε καν να σκεφτούμε τι θα γίνει εάν παράλληλα ο δρόμος μετατραπεί σε εργοτάξιο.
Το έργο της οδικής παράκαμψης πολεοδομικού συγκροτήματος Βόλου πρέπει κάποια στιγμή να ολοκληρωθεί, ενώ θα πρέπει άμεσα να προκηρυχθούν συμπληρωματικές εργασίες κατασκευής ανισόπεδων κόμβων σε όλο το μήκος της οδού, όχι μόνο επειδή αποτελεί αίτημα της τοπικής κοινωνίας και των φορέων αλλά επειδή ήδη έχουμε θρηνήσει δεκάδες θύματα τροχαίων στον Περιφερειακό Βόλου».