Παρότι η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει εδώ και σχεδόν έναν μήνα, το νέο κτίριο του 4ου ΓΕΛ στο Αιγάλεω, το οποίο επρόκειτο κανονικά να παραδοθεί προς χρήση από τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθυστερεί ακόμη, άνευ αιτίας, να παραδοθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Ενώ η σχετική σύμβαση έχει υπογραφεί από τις 24/11 του 2008 κι ενώ ο διευθυντής και οι καθηγητές έχουν ήδη απευθύνει, από τον Φεβρουάριο του 2011, έκκληση προς τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων προκειμένου να παραδοθούν οι εγκαταστάσεις τουλάχιστον ως τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, για να καλυφθούν οι ανάγκες της σχολικής χρονιάς 2011 – 2012, δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος.
Με αποτέλεσμα η σχολική κοινότητα του Αιγάλεω να αντιμετωπίζει μείζον κοινωνικό πρόβλημα λόγω της έλλειψης σύγχρονων κτιριακών εγκαταστάσεων για τη στέγαση του Λυκείου και της αναγκαστικής συστέγασης με το 2ο Γυμνάσιο. Μάταια διευθυντής και καθηγητές του 4ου ΓΕΛ ανέμεναν ότι φέτος επιτέλους τον Σεπτέμβριο, και με μεγάλη καθυστέρηση, θα παραδιδόταν το έργο (βλ. και συνημμένη επιστολή τους).
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με αρνητικότατους οιωνούς καθώς η αύξηση του αριθμού των μαθητών, ενόψει της λειτουργίας του νέου κτιρίου, κατέστησε προβληματική τη φοίτησή τους στις παλιές εγκαταστάσεις.
Ερωτάται ο κ. υπουργός:
• Ποιοι είναι οι λόγοι στους οποίους οφείλεται αυτή η αδικαιολόγητη καθυστέρηση; Πολλώ δε μάλλον που άλλες σχολικές εγκαταστάσεις, οι εργασίες των οποίων είχαν ξεκινήσει πολύ αργότερα από εκείνες του 4ου ΓΕΛ, έχουν ήδη ολοκληρωθεί και τα σχολεία παραδοθεί.
• Γιατί παρά τις οχλήσεις προς τον ΟΣΚ, εκ μέρους του διευθυντή και των καθηγητών του 4ου ΓΕΛ, δεν υπήρξε καμία έμπρακτη αντίδραση;
• Γιατί το έργο δεν παραδίδεται καθώς το κτίριο είναι έτοιμο και υπολείπονται ορισμένες μικροεργασίες που όμως δεν δύνανται να παρακωλύσουν τη λειτουργία του;
• Μπορεί ο ΟΣΚ να δεσμευτεί οριστικά σε ημερομηνία παράδοσης του κτιρίου;
• Υφίσταται, εντέλει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, που καθιστά, στους σημερινούς μνημονιακούς καιρούς των πάσης φύσεων περικοπών των δημόσιων δαπανών, ειδικά εκείνων για την παιδεία, διδάσκοντες και μαθητές του 4ου ΓΕΛ, πολίτες δεύτερης κατηγορίες, αναγκασμένους να παρακολουθούν τη μαθησιακή διαδικασία μέσα σε δύσκολες συνθήκες;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Ειρήνη Δούρου
Τάσος Κουράκης