Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγραμματισμού για τις υποδομές έχει αποφασιστεί και προετοιμάζεται η υλοποίηση του έργου «Σιδηροδρομικής σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με τον εμπορικό λιμένα Νέας Καβάλας» και κατά συνέπεια τη δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης. Όπως σημειώνεται, το ευρύτερο έργο περιλαμβάνει την κατασκευή εξυπαρχής νέου σιδηροδρομικού άξονα που θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με την Ξάνθη, το νοτιότερο τμήμα του νομού Σερρών και στη συνέχεια τους νομούς Καβάλας και Ξάνθης.
Αναμφίβολα, το συγκεκριμένο έργο θα βελτιώσει την επικοινωνία καθώς και την προσπελασιμότητα των περιοχών αυτών, όπως επίσης θα συμβάλλει και στην περαιτέρω ανάπτυξη των λιμένων Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης, ωστόσο από το συνολικό σχεδιασμό αποκλείεται η περιοχή της Δράμας. Μάλιστα, όχι μόνο δεν έχει εκπονηθεί μελέτη για την ενσωμάτωση του σιδηροδρόμου της Δράμας στο ευρύτερο δίκτυο που θα δημιουργηθεί, αλλά επίσης όπως φαίνεται προετοιμάζεται το κλείσιμο του.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
Α. Με ποιο κριτήριο αποκλείεται ο σιδηροδρομικός σταθμός της Δράμας από τη σύνδεση με το ευρύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο που πρόκειται να δημιουργηθεί, εφόσον μάλιστα η Δράμα από την Καβάλα απέχουν μεταξύ τους μόλις 38χλμ;
Β. Για ποιο λόγο το δίκτυο μεταφορών και επικοινωνιών της Δράμας αφήνεται στην τύχη του;
Γ. Με ποιο τρόπο πρόκειται να αντισταθμιστεί το κοινωνικό κόστος που θα προκύψει από το μαρασμό και τελικά το κλείσιμο του σιδηροδρομικού σταθμού της Δράμας
Ο Ερωτών Βουλευτής
Καραγιαννίδης Χρήστος