Τέσσερις και πλέον μήνες μετά την έναρξη του εκπαιδευτικού έτους εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα γυμνάσια και λύκεια του νομού Εύβοιας. Οι διορισμοί που έγιναν στο τρέχον σχολικό έτος – 3 μονίμων και 76 αναπληρωτών - αποδείχτηκαν ανεπαρκέστατοι, δεδομένου ότι σήμερα εμφανίζονται οι εξής ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού κατά ειδικότητα:
ΠΕ01 Θεολόγων: 7 εκπαιδευτικοί για 128 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ02 Φιλολόγων: 7 εκπαιδευτικοί για 120 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ03 Μαθηματικών: 1 εκπαιδευτικός για 21 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ04.01 Φυσικών: 3 εκπαιδευτικοί για 47 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ04.02 Χημικών: 2 εκπαιδευτικοί για 42 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ04.04 Βιολόγων: 1 εκπαιδευτικός για 21 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ05 Γαλλικών: 3 εκπαιδευτικοί για 43 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ06 Αγγλικών: 14 εκπαιδευτικοί για 256 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ07 Γερμανικών: 2 εκπαιδευτικοί για 28 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ08 Καλλιτεχνικών: 7 εκπαιδευτικοί για 118 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ09 Οικονομολόγων: 1 εκπαιδευτικός για 5 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής: 1 εκπαιδευτικός για 21 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ13 Νομικών: 2 εκπαιδευτικοί για 30 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ14.01 Γιατρών: 2 εκπαιδευτικοί για 42 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ14.04 Γεωπόνων: 3 εκπαιδευτικοί για 54 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας: 2 εκπαιδευτικοί για 29 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ16 Μουσικής: 5 εκπαιδευτικοί για 79 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής: 2 εκπαιδευτικοί για 42 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων: 1 εκπαιδευτικός για 21 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΠΕ19 Πληροφορικής: 3 εκπαιδευτικοί για 49 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
ΤΕ01.19 Κομμωτικής: 5 εκπαιδευτικοί για 105 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας
Είναι φανερό ότι μόνο από την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι σήμερα οι μαθητές συγκεκριμένων γυμνασίων και λυκείων στην Εύβοια έχουν χάσει πάνω από 17.000 ώρες διδασκαλίας για σειρά μαθημάτων, μεταξύ των οποίων είναι αρκετά που απαιτούνται για την ακαδημαϊκή προετοιμασία τους και το επαγγελματικό τους μέλλον.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Έχει ενημερωθεί έγκαιρα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του νομού για τις σοβαρότατες ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στην Εύβοια που απειλούν την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία αρκετών μονάδων Β/θμιας εκπαίδευσης;
2. Σκοπεύει να αντιμετωπίσει άμεσα αυτές τις ελλείψεις και με ποιο τρόπο;
Ο ερωτών βουλευτής
Βαγγέλης Αποστόλου