Τεράστιο κοινωνικό θέμα έχει προκληθεί με την τακτική της Κυβέρνησης να τεθούν σε διαθεσιμότητα Δημόσιοι Υπάλληλοι, καταδικάζοντάς τους στην οικονομική ανέχεια, στην ανεργία και την εξαθλίωση. Μεταξύ αυτών και όσοι προσλήφθηκαν δυνάμει του Ν.1648/1986 (με τον οποίο προστατεύονται ευπαθείς ομάδες, όπως πολύτεκνοι, ΑμεΑ κ.λπ.) και μετατάχθηκαν βάσει του Ν.3717/2008 στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Όταν μάλιστα, σύμφωνα με το Ν.4093/2012, υποπαράγραφος Ζ.4, εξαιρούνται του μέτρου της διαθεσιμότητας, όσοι προσλήφθηκαν με ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας, όπως ο Ν. 1648/1986. Γεγονός, που καταδεικνύει και η υπ΄αρ. ΑΔΑ:Β4ΣΩΧ-ΗΤΔ του 2012 Εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με την οποία εξαιρούνται ρητά τα προστατευόμενα μέλη του Ν.1648/86.
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ, ΟΙ Κ.Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ:
1. Σε ποια άμεσα μέτρα προτίθεστε να προβείτε για την αποκατάσταση της αδικίας αυτής;
2. Για ποιο λόγο και με ποια σκοπιμότητα τέθηκαν παρανόμως τα άτομα αυτά σε διαθεσιμότητα, με την επισήμανση ΔΠ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, όπως σχετικά αναγράφεται στα στοιχεία τους κατά την Απογραφή Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου;
Ο ΕΡΩΤΩΝ BΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΣΤΑΘΗΣ Β. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ