Η περιβόητη τουριστική ανάπτυξη και επαναπροσδιορισμός της χώρας στον παγκόσμιο χάρτη βρίσκεται στον αέρα και ψάχνει αεροδρόμιο να προσγειωθεί…
Το τμήμα Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία παρακολουθούμε έκθαμβοι την αποτελεσματικότητα των κρατικών μηχανισμών ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας. Εν προκειμένω, η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, με συνέπεια και προσήλωση στο σχέδιο δήμευσης της χώρας, προκηρύσσουν δύο διαγωνισμούς για την παραχώρηση 22 από τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας για πολυετή εκμετάλλευση (30 ή 40 ετών).
Επιπλέον, η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ διαπραγματεύονται με τη γερμανική Hochtief την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης για το «Ελ. Βενιζέλος» καθώς και την πώληση του εναπομείναντος ποσοστού του Δημοσίου (25%). Με λίγα λόγια, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους απεχθείς, αντιαναπτυξιακούς και κοστοβόρους όρους της σύμβασης για το «Ελ. Βενιζέλος»… ξεπουλώντας το (!) και δίνοντας τον τομέα των αερομεταφορών στα χέρια των ιδιωτών επενδυτών. Αν μάλιστα συνδυάσουμε τα παραπάνω με την εκχώρηση της επικοινωνιακής στρατηγικής στον ΣΕΤΕ, τη διάλυση του ΕΟΤ, τις ιδιωτικοποιήσεις και την προώθηση της ιδιωτικής πολεοδόμησης και χωροταξίας, τότε η κυβέρνηση και το υπουργείο υλοποιούν τους πραγματικούς τους στόχους: την ολοκληρωτική εκχώρηση της τουριστικής πολιτικής της Ελλάδας στην ιδιωτική πρωτοβουλία.
Από την πρώτη μέρα, η δεύτερη τρικομματική μνημονιακή κυβέρνηση, μέσω της υπουργού Τουρισμού, επεσήμανε την ανάγκη αποκατάστασης της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό. Οκτώ μήνες μετά, η χώρα δεν έχει εθνικό αερομεταφορέα, εκποιούνται τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και το «Ελ. Βενιζέλος» (μέσω της ίδιας μεθόδου απαξίωσης, που ακολουθήθηκε στην περίπτωση της Ολυμπιακής) και η χώρα υποβαθμίζεται διαρκώς πολιτικά, οικονομικά και στρατηγικά στο διεθνές περιβάλλον.
Τμήμα Τουρισμού