Άλλη μια σχολική χρονιά ξεκίνησε με μεγάλες δυσκολίες για τα Δημόσια Σχολεία, εξαιτίας της ολοένα αυξανόμενης υποχρηματοδότησης, των πολιτικών συρρίκνωσης της Δημόσιας Παιδείας και των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς. Πιο ειδικά, πολλά ολιγοθέσια σχολεία οδηγούνται χρόνο με το χρόνο σε μαρασμό και σε κλείσιμο αφού με διάφορους τρόπους μειώνεται η οργανικότητά τους, απαξιώνονται, υποβαθμίζονται.
Στην Αργολίδα, εν προκειμένω, έντονη αναστάτωση έχει προκληθεί στους γονείς και τους μαθητές της κοινότητας των Μύλων του Δήμου Άργους-Μυκηνών από την διαφαινόμενη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου.
Συγκεκριμένα, το Δημοτικό Σχολείο Μύλων, ενώ έχει χαρακτηριστεί ως τριθέσιο, φέτος ξεκίνησε τη λειτουργία του με δύο (2) αντί τριών (3) δασκάλων παρόλο που ο αριθμός των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο απαιτεί και δικαιολογεί και τρίτο δάσκαλο.
Επειδή, η παρεχόμενη εκπαίδευση σε ένα διθέσιο σχολείο είναι ποιοτικά χαμηλότερη και οδηγεί στην περαιτέρω απαξίωσή του.
Επειδή, οι εγγεγραμμένοι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μύλων αντιστοιχούν σε τριθέσιο σχολείο.
Επειδή, η δημόσια εκπαίδευση δε μπορεί να είναι πεδίο εφαρμογής των καταστροφικών μνημονιακών πολιτικών με θύματα τα παιδιά και το εκπαιδευτικό έργο.
Επειδή, η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων στα χωριά μας έχει μεγάλη αξία για κοινωνικούς και άλλους λόγους.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Προτίθεται το Υπουργείο να μεριμνήσει για την έγκαιρη τοποθέτηση τρίτου εκπαιδευτικού στο Δημοτικό Σχολείο Μύλων για να μην υποβαθμιστεί περαιτέρω το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Δημήτριος Κοδέλας