Σημερινές δημοσιογραφικές πληροφορίες (10 Οκτωβρίου 2013) των οικονομικών κυρίως εφημερίδων, αναφέρουν ότι το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων μαζί με 21 άλλα αεροδρόμια της Χώρας, οδεύει προς κλείσιμο κατόπιν απαιτήσεων της Τρόικας στις διεξαγόμενες διαπραγματεύσεις με την Ελληνική Κυβέρνηση.
Ήδη το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει υποστεί σημαντική υποβάθμιση :α) Με τις πολύχρονες καθυστερήσεις στην κατασκευή του νέου κτηρίου, β) Με την αποχώρηση της AEGEAN AIRLINES και την παραμονή μόνο μιας εταιρίας της OLYMPIC AIRLINES και γ) Με την μείωση των εβδομαδιαίων δρομολογίων Ιωαννίνων-Αθηνών από έντεκα σε εννέα.
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατάσσουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ανάμεσα στα 22 αεροδρόμια ακριτικών νησιών και δημοφιλών τουριστικών προορισμών που η Τρόικα απαιτεί το οριστικό κλείσιμό τους, κατόπιν εισήγησης των Γερμανών συμβούλων του Δημοσίου και ειδικότερα για το αεροδρόμιο της Σητείας (όπως αναφέρεται) της Γερμανικής Αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA.
Επειδή οι πληροφορίες αναγράφονται μόλις μία ημέρα μετά την έγκριση από την Κομισιόν για την εξαγορά της OLYMPIC AIRLINES από την AEGEAN.
Επειδή 22 προορισμοί της χώρας θα μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση με απρόβλεπτα σοβαρές συνέπειες στη ζωή, στον τουρισμό και στην επιχειρηματικότητα.
Επειδή η Ήπειρος παραμένει αποκλεισμένη, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με κάκιστο οδικό δίκτυο και με καθυστέρηση στην συνέχιση των έργων της Ιόνιας Οδού και της Νέας Οδού.
Επειδή η «εθνική» οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων είναι ανάμεσα στις πρώτες σε τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
1. Έχουν βάση τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο κλείσιμο των 22 αεροδρομίων, ανάμεσά τους και αυτό του Αεροδρομίου Ιωαννίνων;
2. Ποιός ο ρόλος της Γερμανικής αεροπορικής εταιρίας LUFTHANSSA πίσω από τον αφανισμό της αεροπορικής σύνδεσης του νησιωτικού και ηπειρωτικού κορμού της χώρας;
3. Πώς μπορεί να αιτιολογηθεί η διάθεση των τεράστιων χρηματικών ποσών που έχουν ήδη καταβληθεί στο πολύπαθο έργο του Αεροδρομίου Ιωαννίνων, σε περίπτωση που αποφασιστεί το «λουκέτο» στο Αεροδρόμιο;
O ερωτών βουλευτής
Χρήστος Μαντάς