Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Χουντής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Στις 12 Νοεμβρίου, πριν 14 ημέρες, στο πλαίσιο της «διαμάχης» μου με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδη, για το σκάνδαλο των νέων συμβάσεων για τους αυτοκινητοδρόμους, το Υπουργείο, απαντώντας σε Δελτίο Τύπου μου, σημείωνε μεταξύ άλλων ότι, ʽΗ πρόταση του κ. Χουντή να υλοποιηθούν τα έργα ως δημόσια έργα συνεπάγεται δύο χρόνια τουλάχιστον καθυστέρηση για τη δημοπράτησή τους και την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων, οι οποίοι δεν υφίστανται, αφού το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζεται στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομώνʼ.
Χθες, ο κ. Υπουργός, υποδεχόμενος του βουλευτές εξ Ηλείας και Μεσσηνίας, ανακοίνωσε ότι, θα υπάρξει «απαλλαγή» των εργολάβων από το «βάρος» της κατασκευής του τμήματος Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα και ότι το έργο αυτό θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο (!!), θα έχει δημοπρατηθεί και ολοκληρωθεί μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια (!!) και τα απαιτούμενα κονδύλια θα εξασφαλισθούν από το νέο ΕΣΠΑ(!!!)
Αντιλαμβανόμαστε βεβαίως την προσπάθεια του κ. Χρυσοχοΐδη να δώσει άλλοθι σε βουλευτές της συμπολίτευσης να ψηφίσουν την αναθεώρηση των συμβάσεων που έρχεται σε λίγες ημέρες στη Βουλή. Αντιλαμβανόμαστε επίσης την προσπάθειά του να κατευνάσει τις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής, που όμως δεν είναι αφελείς για να πιστέψουν τέτοιου είδους υποσχέσεις. Δεν αντιλαμβανόμαστε όμως, πώς, λίγες μέρες μετά από τη ρητή δήλωσή του ότι τα έργα δεν μπορούν να επαναπροκηρυχθούν ως δημόσια, ότι δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος και ότι τέτοια έργα δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το νέο ΕΣΠΑ, τα γύρισε κατά 180 μοίρες. Αυτό ο ελληνικός λαός το ονομάζει ʽκωλοτούμπαʼ!
Η συνέπεια λόγων και έργων είναι προφανής!»
To Γραφείο Τύπου