• «Η τρικομματική κυβέρνηση μηχανεύεται τρικ προκειμένου να αιφνιδιάσει τον ελληνικό λαό, τις τοπικές κοινωνίες και τους εργαζόμενους. Έτσι, ενώ υποτίθεται ότι βρίσκεται σʼ επαφή με την ΟΣΥΠΑ, την Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, για ένα Σχέδιο Νόμου της που επιχειρεί να «βουλώσει» τα νομικά κενά στο κανονιστικό πλαίσιο ιδιωτικοποίησης των ελληνικών αεροδρομίων, ξαφνικά αυτό το σχέδιο νόμου να κατατίθεται ως τροπολογία στο παρόν ν-σχ, και μάλιστα κατευθείαν στην Ολομέλεια».
• «Δε δίνετε δεκάρα για τις τοπικές κοινωνίες, που στηρίζονται στα περιφερειακά αεροδρόμια για όλη τη λειτουργία τους ως τουριστικοί προορισμοί, που αποτελεί ουσιαστικά και τη μοναδική πηγή οικονομικών πόρων για την επιβίωση τους, αλλά και για την επικοινωνία τους, ιδιαίτερα το χειμώνα, με την ηπειρωτική Ελλάδα από κάθε άποψη, με κρισιμότερες αυτές των διακομιδών και των επιχειρήσεων «έρευνας και διάσωσης» στο Αιγαίο.
• «Αποτελεί ντροπή και δείχνει όλη την έκταση της περιφρόνησης και της κοροϊδίας, με την οποία αντιμετωπίζει η τρικομματική κυβέρνηση τους εργαζόμενους, ότι όταν μόλις την προηγούμενη βδομάδα ο κ. Υπ. Ανάπτυξης αποφάσισε τελικά νʼ ανταποκριθεί στο αίτημα της ΟΣΥΠΑ για συνάντηση για το πιθανολογούμενο νομοσχέδιο, τους έκλεισαν ραντεβού μαζί του – για πότε ; - για αύριο το μεσημέρι, όταν δηλαδή υπολόγιζαν ότι το παρόν νομοσχέδιο – και μαζί του η τροπολογία για τʼ αεροδρόμια - θα είχε ήδη ψηφιστεί…». Για αύριο έχει κηρυχθεί απεργία στις αερομεταφορές που μόλις δυο ώρες απʼ την κατάθεση της το δικαστήριο την κήρυξε παράνομη ως «πολιτική απεργία» που απαγορεύεται, επειδή στρέφεται ενάντια σε τροπολογία για ν/σχ και άρα κατά των κοινοβουλευτικών θεσμών και «νοθεύει» τη δημοκρατία. Εκεί καταλήξατε».
• «Ζητούμε από τον κύριο Υπουργό να καταθέσει στην Ολομέλεια τη μελέτη που εκπόνησε, κατά παραγγελία της κυβέρνησης, διεθνούς κονσόρτσιουμ με συμμετοχή της Lufthansa Consultants, με θέμα την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, η μελέτη κατέληξε ότι: Οικονομικό ενδιαφέρον για ιδιώτες έχουν τα 6 αεροδρόμια με κίνηση πάνω από 1 εκ. επιβάτες – Ηράκλειο, Ρόδος, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Κω, Χανιά -, ενώ υπάρχει μια ενδιάμεση κατηγορία αεροδρομίων, αυτά που σήμερα συγκεντρώνουν ετήσια μεταξύ 300.000 κι 1 εκ. επιβάτες, τα οποία αν αναπτυχθούν μπορεί να γίνουν «ελκυστικά». Και 22 αεροδρόμια θα πρέπει να κλείσουν. Ποια είναι αυτά; Ξέρουμε τα 15, εκείνα με κίνηση κάτω από 300.000 επιβάτες: Σητεία, Ικαρία, Πάρος, Λέρος, Μήλος, Κήθυρα, Νάξος, Κάλυμνος, Αστυπάλαια, Σύρος, Καστελόριζο, Κάσος, Σκύρος. Τα υπόλοιπα 7 προφανώς προέρχονται από την ενδιάμεση ομάδα. Ας καταθέσει λοιπόν τη μελέτη ο κ. Υπουργός, ώστε να ξέρουν οι βουλευτές τι ακριβώς ψηφίζουν και οι τοπικές νησιωτικές κοινωνίες τι τους επιφυλάσσεται όχι στα «μουλωχτά», αλλά στα ίσια – για να πάρουν κι αυτές με τη σειρά τους τα μέτρα τους. Κι ας μη σπεύσει ο Υπουργός να μας πει ότι δεν προβλέπεται κλείσιμο των αεροδρομίων στην τροπολογία».
Η Νάντια Βαλαβάνη κατέληξε λέγοντας:
«Σας δηλώνουμε ότι θα παλέψουμε με όλα τα μέσα μαζί με τον εργαζόμενο ελληνικό λαό
-για να μην ιδιωτικοποιηθούν τα μεσαία αεροδρόμια,
-για να μην κλείσουν τα μικρά,
-για ένα μεγάλο δημόσιο αεροδρόμιο στην Αθήνα,
-για αεροδρόμια δημόσια εργαλεία ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών
–και για το κλείσιμο του ΤΑΙΠΕΔ, που κρατάει σήμερα παράνομα εγκλωβισμένα σε κατεύθυνση ξεπουλήματος ή εκκαθάρισης το σύνολο των αεροδρομίων της χώρας.
Διασφαλίζοντας έτσι ταυτόχρονα και την ασφάλεια και την ανεξαρτησία της χώρας, καθώς μέσα στην αδιέξοδη φάκα που είναι πιασμένη σήμερα η τρικομματική κυβέρνηση, φαίνεται να έχει ξεχάσει και αυτόν τον άλλο ρόλο που έχουν τα αεροδρόμια».