Κάθε χρόνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φυσικά και στην Ελλάδα, τα τροχαία ατυχήματα προκαλούν 50.000 θανάτους, 1.500.000 τραυματισμούς και 150.000 μόνιμες αναπηρίες. Έτσι κάθε χρόνο προστίθενται 200.000 οικογένειες σ΄ αυτές που έχουν ήδη χάσει ένα μέλος τους ή απέκτησαν έναν ανάπηρο εξ αιτίας των τροχαίων ατυχημάτων.
Εάν συνεχιστούν οι ίδιες πολιτικές, υπολογίζεται ότι 1 στους 80 Ευρωπαίους πολίτες θα χάσει τη ζωή του 40 χρόνια νωρίτερα από το προσδόκιμο επιβίωσης και 1 στους 3 θα νοσηλευτεί στο Νοσοκομείο από τροχαία ατυχήματα.
Και ενώ η πραγματικότητα παραμένει σκληρή και αμείλικτη εδώ και πάρα πολλά χρόνια στο ΥΠ.Μ.Ε φτιάχνονται Προεδρικά Διατάγματα και βγαίνουν μια σειρά εγκύκλιοι που σκοπό έχουν, έτσι τουλάχιστον ισχυρίζονται κάθε φορά οι αρμόδιοι, να διευθετήσουν τα πράγματα στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και τις εξετάσεις των υποψηφίων οδηγών, με αντικειμενικό σκοπό η όλη διαδικασία να συνεισφέρει καλύτερα και ουσιαστικότερα προς την κατεύθυνση της καταπολέμησης των τροχαίων ατυχημάτων.
Τα επιχειρήματα γνωστά. Ορισμένες διαδικασίες αλλά και πολιτικές έχουν εξαντλήσει εδώ και καιρό τη δυναμική τους. Καιρός λοιπόν να αναζητηθούν νέες που να ικανοποιούν κοινή γνώμη, εργαζόμενους στο ΥΠ.Μ.Ε. και την Ν.Α..
Και το ερώτημα βέβαια που προβάλλει είναι ένα:
Σκέπτονται οι αρμόδιοι και η πολιτική ηγεσία του να προχωρήσουν στη δημιουργία ενός νέου θεσμικού πλαισίου και μιας άλλης πολιτικής, ώστε να αλλάξει ριζικά ο τρόπος θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα; Αν ναι, ας το πράξουν. Θα είναι η καλύτερη απόδοση τιμής στη μνήμη των δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων που χάθηκαν ως τώρα από τροχαία ατυχήματα, αλλά και των 25 εκατομμυρίων θυμάτων σ όλο τον κόσμο.
Το Γραφείο Τύπου του Συνασπισμού
To Γραφείο Τύπου