Η πολιτεία, οι Κυβερνήσεις κατά κύριο λόγο είναι για να προστατεύουν τους εργαζόμενους, αυτούς που πλήττονται. Από το 1999 η ΒΑΛΚΑΝ ΕΞΠΟΡΤ άλλαξε ιδιοκτήτη και από 1.000 εργαζόμενους που είχε περιορίσθηκε στους 360 και σήμερα μόλις σε 55. Είναι γνωστό ότι η διοίκηση της ΒΑΛΚΑΝ ΕΞΠΟΡΤ αποφάσισε την ίδρυση θυγατρικής εταιρίας στη Βουλγαρία με σκοπό αγοραπωλησίες ακινήτων, κατασκευές και ανάπτυξη αστικών οικοδομών και οικισμών. Μια παραδοσιακή βιομηχανία ξύλου μετατρέπεται τώρα σε εταιρία Real Estate.
Το 2000, η τότε διοίκηση είχε υποσχεθεί επένδυση 60 εκατ. ευρώ για μια καινούργια μονάδα ινοσανίδων για να καλύψει την εσωτερική αλλά και μέρος της διεθνούς αγοράς, το οποίο δεν έγινε ποτέ. Υπήρξαν 2 επιχορηγούμενα επενδυτικά προγράμματα από το Δημόσιο το 2001, τα οποία πήγαν χαμένα. Είναι άδικο λοιπόν να πληρώσουν οι εργαζόμενοι την κακή διαχείριση της εταιρίας με κυβερνητική ανοχή τότε και σήμερα.
Το λουκέτο στη ΒΑΛΚΑΝ ΕΞΠΟΡΤ θα είναι ένα ακόμη πλήγμα για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή που παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες μαστίζεται από την αποβιομηχάνιση.
Η βουλευτής ζήτησε από τον Υπουργό να διασφαλιστούν οι εργαζόμενοι με την απασχόλησή τους σε νέες θέσεις εργασίας.
To Γραφείο Τύπου