Η Λεωφόρος Διονύσου-Ν. Μάκρης, η οποία κατασκευάσθηκε το 1960, εκτός των οικισμών Εκάλης, Δροσιάς (Ρέας) και Διονύσου, αποτελεί τον κύριο άξονα σύνδεσης του Βόρειου και Δυτικού Λεκανοπεδίου με τις περιοχές της Ν. Μάκρης, Μαραθώνα, Ραφήνας, με μεγάλη κίνηση ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Η οδός αυτή, σʼ ένα μεγάλο τμήμα της διέρχεται από αστικές περιοχές με σχολικά συγκροτήματα, αθλητικούς χώρους, επʼ αυτής, στα οποία υπάρχουν σημεία με ιδιαίτερα επικίνδυνες στροφές. Η ελλιπής σήμανση, ο ανύπαρκτος φωτισμός, κόμβοι αδιαμόρφωτοι και χωρίς φωτεινή σηματοδότηση εκτός από 2-3 σημεία, η έλλειψη προστατευτικών διαφραγμάτων έχουν ως συνέπεια πάρα πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα από εκτροπές αυτοκινήτων, ανατροπές και προσκρούσεις σε δένδρα, στύλους ΔΕΗ κ.λ.π.
Το τελευταίο θανατηφόρο δυστύχημα που έγινε στη μεγάλη στροφή του ΤΥΠΕΤ (στάση Πηγαδάκι), είναι ένα από τα πάμπολλα που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια.
Επειδή είναι δικαιολογημένη η αγανάκτηση των κατοίκων και των φορέων της περιοχής για τις επικίνδυνες κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν στη λεωφόρο, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
-Τι μέτρα προτίθεται να πάρει άμεσα, ώστε να γίνουν τα απαραίτητα έργα βελτίωσης της λεωφόρου Διονύσου - Ν. Μάκρης για τη μείωση της επικινδυνότητας και του περιορισμού των ατυχημάτων;
-Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η λεωφόρος Διονύσου-Ν. Μάκρης να χαραχτεί και κατασκευαστεί με σύγχρονες προδιαγραφές, ώστε οι χρήστες να μετακινούνται με ασφάλεια;
Ο ερωτών Βουλευτής
ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ