«Η ελεύθερη αγορά, ευνοεί τους ολίγους και πολύ ισχυρούς και σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης, τους πολύ μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους. Η αναζήτηση αποτελεσματικών τρόπων ρύθμισης των αγορών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά, τόσο για την επιχειρηματική δραστηριότητα όσο και συνολικά για την κοινωνία.
Από την άλλη η απολυτοποίηση της οικονομικής ανταγωνιστικότητας, αποδείχτηκε «μπούμερανγκ», όταν παραγνωρίζει την κοινωνική και περιβαλλοντική διάσταση. Η αναβάθμιση του κοινωνικού κράτους και όχι η αποδιάρθρωση του, η βελτίωση του δημόσιου συστήματος υγείας-πρόνοιας και κοινωνικής ασφάλισης, η προστασία της αγοραστικής δύναμης των μισθών, κλπ, αποτελούν παράγοντες αποδοτικότερης λειτουργίας της οικονομίας, της κοινωνίας και τελικά της επιχειρηματικότητας.
Τέλος οι κλιματικές αλλαγές, αποτελούν μια προειδοποίηση, ότι η προστασία της βιοποικιλότητας, η φροντίδα στο περιβάλλον, η ποιότητα τροφίμων, η εξασφάλιση δημόσιων κοινωνικών αγαθών για όλους, κά, έχουν προτεραιότητα, σε σχέση με τη μεγιστοποίηση του ατομικού κέρδους».
To Γραφείο Τύπου