Skip to main content.
Συνασπισμός της Αριστεράς των Κινημάτων και της Οικολογίας
12/09/2005

Η εξόντωση με διαδικασίες εκποίησης και ιδιωτικοποίησης του εθνικού αερομεταφορέα παίρνουν νέα τροπή.

Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς

Η εξόντωση με διαδικασίες εκποίησης και ιδιωτικοποίησης του εθνικού αερομεταφορέα παίρνουν νέα τροπή. Η νεοφιλελεύθερη δικομματική «συνταγή» ξεδιπλώνεται πλέον.

Η «καταδικαστική» απόφαση τις επόμενες μέρες του κολεγίου των επιτρόπων στην Ε.Ε. αναμένεται από την κυβέρνηση με λογικές πολιτικής απάθειας, αδράνειας και αντιλήψεις «τετελεσμένων γεγονότων».

Η αξιοποίηση μιας τέτοιας αρνητικής απόφασης από τα χείλη του Πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ. προδιαγράφει την τύχη του εθνικού αερομεταφορέα. Οι ανταγωνιστές της ήδη τρίβουν τα χέρια τους,

Η διατήρηση του εξοντωτικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 3185/03), που παρέλαβε από τη διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και που διέπει τον Όμιλο της Ο.Α., διατηρήθηκε τον τελευταίο χρόνο ακέραιο και επιμελώς αξιοποιήθηκε για την παραπέρα συρρίκνωσή της και απαξίωσή της.

Ο Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς, με βάση τις προτάσεις του που έχουν διατυπωθεί τα τελευταία χρόνια και επικαιροποιήθηκαν από πρόσφατη ημερίδα του με την συμμετοχή δεκάδων συνδικαλιστικών, κοινωνικών φορέων και προσωπικοτήτων, ζητά την δέσμευση όλων των πολιτικών κομμάτων ότι ο αναντικατάστατος ρόλος της Δημόσιας Ο.Α., με το σύνολο των θυγατρικών της εταιρειών, στη βάση ενιαίας στρατηγικής, θα ανασυγκροτηθούν ώστε να κατοχυρωθεί ο δημόσιος, εθνικός και κοινωνικός του ρόλος αλλά και η αναπτυξιακή του προοπτική. Όπως έχουν επιλέξει ανάλογο ρόλο σειρά χωρών μελών της Ε.Ε.

Θα αντιπαλέψουμε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που στοχεύουν σε μια εταιρεία χαμηλού κόστους, «δορυφορική» σε ανταγωνιστές της με όλα τα πλεονεκτήματά της να εκποιούνται και να ιδιωτικοποιούνται σε άλλες εταιρείες που ήδη καραδοκούν.

Μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελεί μεγάλο πολιτικό, κοινωνικό, εθνικό σκάνδαλο και ουσιαστικό πολιτικό ατόπημα, για το οποίο η σημερινή κυβέρνηση επεξεργάζεται άλλοθι και ανάλογα σενάρια.

Η αντιπολιτευτική αφωνία της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ επί του θέματος αυτού συνεχίζεται μιας και του αναλογούν, ως απερχόμενη κυβέρνηση, τεράστιες ευθύνες και διαχρονικές εγκληματικές ενέργειες σε βάρος της Ο.Α.

Δεν συνηγορούμε σε εκβιαστικά τεχνητά διλήμματα προς τους εργαζόμενους και την κοινωνία.

Ο εθνικός αερομεταφορέας στο πτητικό έργο και μόνο για το τρέχον έτος θα κλείσει με έναν τζίρο άνω των 562 εκατομμυρίων €!! (με επίσημες εκτιμήσεις της Διοίκησης των Ολ. Αερογραμμών), χωρίς να υπολογίζονται τα έσοδα από άλλες δραστηριότητες στην Ολ. Αεροπορία (Handlng, τεχνική βάση κ.λπ.)

Ποια επιχείρηση με τέτοιo τζίρο στη χώρα μας μπορεί να κλείσει, να στέλνει χιλιάδες εργαζόμενους να γεμίζουν τους δείκτες ανέργων, απολυμένων και «πρόωρα συνταξιοδοτούμενων», να «ξανανοίγει», να εκποιούνται και να ιδιωτικοποιούνται τα τεράστια άψυχα και έμψυχα πλεονεκτήματά της σήμερα με προφανή καταστρεπτικά αποτελέσματα για τους επιβάτες της, για την ασφάλεια πτήσεων την εθνική άμυνα, την εθνική οικονομία, για την ακριτική Ελλάδα και τον απόδημο ελληνισμό;

Αναμένουμε την απάντηση.

To Γραφείο Τύπου