Ύστερα από σχετικό διάλογο και συμφωνία η οποία είχε επιτευχθεί το έτος 2005, μεταξύ της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Τ.Ε.Ι, σε υπό ψήφιση Νομοσχέδιο που αφορούσε στα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είχε συμπεριληφθεί σχετικό άρθρο, το οποίο προέβλεπε την ισότιμη ένταξη και εξέλιξη σε ανώτερη βαθμίδα, των υπηρετούντων καθηγητών Ξένων Γλωσσών και Φυσικής Αγωγής, όταν αποκτούν διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα.
Ειδικότερα, το εν λόγω άρθρο προέβλεπε, μεταξύ άλλων, ότι «οι Καθηγητές Εφαρμογών προσωποπαγούς θέσης που είχαν ενταχθεί σε θέσεις Καθηγητών Εφαρμογών Ε.Π. και τοποθετηθεί σε Τμήματα των Τ.Ε.Ι, εφόσον κατέχουν ή αποκτήσουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα, δύνανται να ζητήσουν την ένταξή τους σε κενή οργανική θέση στη βαθμίδα του Καθηγητή Εφαρμογών ή του Επίκουρου Καθηγητή, σε γνωστικό αντικείμενο συναφές με το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τους τίτλο.»
Η ως άνω διάταξη απεσύρθη, χωρίς καμία αιτιολόγηση και έκτοτε δεν επανακατετέθη, με αποτέλεσμα ένας ολόκληρος κλάδος που διαθέτει τα ίδια ή και πολλές φορές ανώτερα τυπικά προσόντα από το λοιπό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, να υφίσταται άνιση και αδικαιολόγητη μεταχείριση.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
- Με ποιο σκεπτικό απεσύρθη και έκτοτε δεν κατετέθη το άρθρο που προέβλεπε την ένταξη και εξέλιξη των υπηρετούντων καθηγητών Ξένων Γλωσσών και Φυσικής Αγωγής σε ανώτερη βαθμίδα, μετά την απόκτηση διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος;
- Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να εξαλειφθεί η ως άνω αδικία και οι συνέπειές της;
Ο ερωτών βουλευτής
Φώτης Κουβέλης