Οι αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων (Άρειος Πάγος) που δικαιώνουν την ΟΑ μέχρι στιγμής με ένα πόσο που ξεπερνά τα 650 εκατομμύρια ευρώ. Εκκρεμούν αγωγές όπου το δημόσιο χρωστά αλλά 600 εκ. ευρώ. Καταρρέει ο μύθος της χρεωμένης ΟΑ η οποία ουδέποτε κατεγράφη στον κρατικό προϋπολογισμό για τις κοινωνικές πολιτικές που εφάρμοσε σε όλη τη χώρα ιδιαίτερα στις αγώνες γραμμές τις περιφέρειας (η μόνη εταιρία που παρέχει αερομεταφορά με φορεία σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα, μειωμένα εισιτήρια σε στρατεύσιμους, Α.Μ.Ε.Α, κ.λ.π.) αλλά ούτε για το τεράστιο κόστος μετεγκατάστασης στο νέο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
Η πρόσφατη απόφαση του πρωτοδικείου του Ευρω-δικαστηρίου δικαιώνει μερικώς της ΟΑ με το ποσό των 30 εκ. ευρώ. Αφήνει την κυβέρνηση να επιχειρηματολογεί ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ο μονόδρομος που επιβάλλει η Ε.Ε.!!! ενώ η ίδια έχει αφήσει την ΟΑ διχοτομημένη σε δυο εταιρίες από την εποχή που το ΠΑΣΟΚ ( Σεπτέμβρης 2003 την έσπασε στα δυο για να πωλήσει τα φιλέτα της, Τεχνική βάση, μηχανογράφηση, χάντλινγκ) .
Για τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α το διαχρονικό πρόβλημα απαξίωσης , τεμαχισμού και ιδιωτικοποίησης της ΟΑ συνεχίζεται για πάνω από 15 χρόνια τώρα ( 4 προγράμματα λεγόμενης εξυγίανσης που συνεχώς μείωναν την δραστηριότητα της ΟΑ , την συρρίκνωναν προς όφελος των ανταγωνιστών της, με αφαίρεση εργασιακών και μισθολογικών δικαιωμάτων των εργαζόμενων) με τερατώδεις ευθύνες του δικομματισμού που μετέτρεψαν την ΟΑ σε κομματικό παραμάγαζο χωρίς διοικητική αυτοτέλεια και αναπτυξιακό πρόγραμμα.
Η κυβέρνηση έχει αφήσει την ΟΑ στον αυτόματο πιλότο της μετεκλογικής ιδιωτικοποίησης , η αξιωματική αντιπολίτευση σιωπά διότι δεν διαφωνεί με την ιδιωτικοποίηση που η ίδια στήριζε τόσα χρόνια. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είναι η δύναμη που έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις ανάπτυξης και ανασυγκρότησης του δημόσιου εθνικού αερομεταφορέα
Σήμερα η ΟΑ απασχολεί 4000 συμβασιούχους ( 700 ευρώ) και 3000 μονίμους. Οι ανάγκες της για διαρκείς και πάγιες ανάγκες, για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, είναι τεράστιες παρόλο που συνεχώς απαξιώνεται επιχειρησιακά.
Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΟΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. Δεν νοείται η χώρα μας, μια χώρα με μεγάλη τουριστική βιομηχανία να μην έχει δημόσια στρατηγική στις αερομεταφορές. Η αγορά δεν λύνει τα προβλήματα, τα οξύνει σε βάρος των εργαζόμενων αλλά και των ίδιων συμφερόντων της χώρας. Εκτός από καρτέλ γάλακτος υπάρχουν και αεροπορικά καρτέλ που η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τα υπηρετούν με συνέπεια και νεοφιλελεύθερες συνταγές.
To Γραφείο Τύπου