Αμέσως ο Αλ. Αλαβάνος μετά έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με την Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας. Θέλω να υπογραμμίσω ότι πρέπει να σταματήσει πια αυτή η πολιτική απαξίωσης και ουσιαστικά διάλυσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Δεν νοείται η Ελλάδα να είναι από τις ελάχιστες χώρες στην Ευρώπη που να μην έχουν έναν εθνικό αερομεταφορέα υψηλής ποιότητας. Η Ολυμπιακή χρειάζεται, πρώτα και κύρια για λόγους ασφάλειας. Δεν θέλουμε εταιρείες τύπου «Ήλιος» ή χαμηλού κόστους.
Η Ολυμπιακή χρειάζεται για λόγους σύνδεσης με την περιφέρεια. Η Ολυμπιακή χρειάζεται για λόγους σύνδεσης με τον απόδημο ελληνισμό. Η Ολυμπιακή έχει τεράστιες δυνατότητες λόγω του τουριστικού χαρακτήρα της ελληνικής αγοράς, αλλά και του ρόλου που παίζει γενικότερα η χώρα μας σε σύνδεση με άλλες χώρες. Εμείς νομίζουμε ότι πρέπει να μείνει δημόσια, ότι πρέπει να υπάρξει μια στρατηγική για την ανασυγκρότησή της και για την διοικητική της αυτοτέλεια. Κάτω τα χέρια του κυβερνητικού κόμματος από μια τέτοια δημόσια επιχείρηση. Με ένα πεντάχρονο-δεκάχρονο επιχειρησιακό πλάνο επιβίωσης και ανάπτυξης, μπορεί να σταθεί στα πόδια της και βέβαια να είναι και κερδοφόρα.
Και βέβαια, να είναι μια εταιρεία όπου οι εργαζόμενοι θα αποκτήσουν όραμα και αισιοδοξία για το μέλλον τους, με αξιοπρεπείς μισθούς και εργασιακές σχέσεις δημοκρατικές για όλους χωρίς διακρίσεις.»
Σινέκογλου Γρ. (Πρόεδρος των Πιλότων Ο.Α.):
«Στα πλαίσια των συναντήσεών μας με τους αρχηγούς των κομμάτων συναντηθήκαμε σήμερα και με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Είχαμε σε γενικές γραμμές μια ταύτιση απόψεων όσον αφορά στην ανάπτυξη της Ολυμπιακής, μια ανάπτυξη η οποία σαν επακόλουθο θα έχει και την διασφάλιση των θέσεων των εργαζομένων. Οτιδήποτε άλλο πέραν του αναπτυξιακού προγράμματος και των δυνατοτήτων που πραγματικά υπάρχουν στην Ολυμπιακή θα μας βρει αντίθετους και οπωσδήποτε θα αντιδράσουμε δυναμικά πάνω σε αυτό.»
To Γραφείο Τύπου