Skip to main content.
Συνασπισμός της Αριστεράς των Κινημάτων και της Οικολογίας
03/12/2007

Συνέντευξη Δ. Παπαδημούλη στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ για το θέμα της Ολυμπιακής

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ Δημ. Παπαδημούλης μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ (Θ. Σιαφάκα) για το θέμα της Ολυμπιακής δήλωσε: Όσα είπε ο κ. Χατζηδάκης ουσιαστικά αποτελούν ένα αγγελτήριο θανάτου για την Ολυμπιακή όπως την έχουν γνωρίσει εκατομμύρια έλληνες για δεκαετίες. Αυτό θα δημιουργήσει όχι μόνο ανασφάλεια και ζημιά για χιλιάδες οικογένειες εργαζομένων στην Ολυμπιακή αλλά και τεράστια ζημιά στην οικονομία και τον τουρισμό της χώρας. Απειλεί και τους επιβάτες της Ολυμπιακής με ένα έλλειμμα ανταγωνισμού που σημαίνει ακριβότερες υπηρεσίες. Είναι αλήθεια ότι ο κ. Χατζηδάκης βρήκε μπροστά του δυσκολίες. Μια δυσκολία είναι τα έργα –με την έννοια των παραλείψεων και των πράξεων- του προκατόχου του κ. Λιάπη τα προηγούμενα χρόνια. Μια δεύτερη δυσκολία είναι οι μεγάλες ευθύνες των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ όλη την προηγούμενη εικοσαετία, που κυριολεκτικά ασέλγησαν και εγκλημάτησαν επί του σώματος της Ολυμπιακής. Μια τρίτη δυσκολία είναι ότι ο κ. Χατζηδάκης βρήκε μπροστά του τις ερωτήσεις που κατέθετε στην Κομισιόν ως ευρωβουλευτής. - Απʼ ότι φαίνεται η εταιρία κλείνει. Υπάρχουν εναλλακτικά σχέδια; Έχουμε την εικόνα της Ολυμπιακής όπως την είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή την εικόνα θα πρέπει να την ξεχάσουμε; Και άλλες δημόσιες αεροπορικές εταιρίες αντιμετώπισαν στο παρελθόν προβλήματα με την Κομισιόν: η Iberia, η Air France, η Alitalia. Δεν έκλεισαν. Είχαν διοικήσεις και κυβερνήσεις που το πάλεψαν, που οργάνωσαν την πολιτική και νομική διαπραγμάτευση με την Κομισιόν και που κέρδισαν –έστω με έναν συμβιβασμό, κάνοντας ένα-δυο βήματα πίσω- τη μάχη να παραμείνουν ζωντανές εταιρίες και να πετάνε. Στην Ελλάδα αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή η διάθεση. Όταν ο κ. Χατζηδάκης ανέλαβε, οι συνάδελφοί σας έγραψαν «ο κ. Χατζηδάκης ανέλαβε την αποστολή να κλείσει την Ολυμπιακή». Πολύ φοβάμαι ότι έτσι είναι τα πράγματα. - Δηλαδή, επειδή ο κ. Χατζηδάκης είναι ένας νέος πολιτικός, ενδεχομένως να αναλαμβάνει το κόστος και να έχει το δρόμο μπροστά του να απαλύνει τις εντυπώσεις. Δεν θέλω να αποδώσω όλες τις ευθύνες στον κ. Χατζηδάκη. Θα ήταν άδικο από τη στιγμή που έχει μόνο δυο μήνες στο τιμόνι αυτού του υπουργείου. Αλλά έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης, γιατί δεν τον είδα, από τη στιγμή που ανέλαβε, να έχει καμιά διάθεση να οργανώσει μια μάχη απέναντι στην Κομισιόν, τη στιγμή που υπάρχουν και επιχειρήματα υπέρ της ελληνικής πλευράς. Υπάρχουν τελεσίδικες αποφάσεις δικαστηρίων που λένε ότι δεν χρωστάει μόνο η Ολυμπιακή στο Δημόσιο, χρωστάει και το Δημόσιο στην Ολυμπιακή 840 εκατ. ευρώ. Υπάρχει και η προηγούμενη εμπειρία των άλλων κρατών-μελών. Ο κ. Χατζηδάκης έχει φορτίο τα εγκλήματα των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, την τρομερή αμέλεια και έλλειψη πολιτικής επί τριάμισι χρόνια της υπουργίας Λιάπη στα θέματα της Ολυμπιακής και τις δικές του ερωτήσεις στην Κομισιόν ως ευρωβουλευτή, οι οποίες μάλλον «πλάτες» έκαναν στην Κομισιόν για να ξεμπερδεύει με την Ολυμπιακή, παρά οργάνωναν τη μάχη για την υπεράσπιση αυτού του δημόσιου αερομεταφορέα.

To Γραφείο Τύπου