Χρόνια τώρα γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί βιώνουν την επιλογή των Κυβερνήσεων να υποβαθμίζουν και να απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο και τη μόρφωση των μαθητών μέσω της υποχρηματοδότησης της παιδείας.
Σήμερα, πέντε μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους, οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Πειραιά παραμένουν μεγάλες με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να γνωρίσουν με το χειρότερο τρόπο την εφαρμοζόμενη πολιτική της Κυβέρνησης στην εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα για την επαρκή λειτουργία των σχολείων χρειάζονται ακόμα 41 δάσκαλοι, 9 νηπιαγωγοί, 9 καθηγητές Αγγλικών, 9 Μουσικής και 2 Φυσικής Αγωγής. Όσον αφορά τη λειτουργία των σχολικών μονάδων αντισταθμιστικής αγωγής που απευθύνονται σε μαθητές με δυσκολία στη μάθηση σε παλιννοστούντες, αλλοδαπούς και τσιγγανόπαιδες, η κατάσταση είναι τραγική αφού χρειάζονται να προσληφθούν ακόμα 92 εκπαιδευτικοί ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς οι ανωτέρω μονάδες προς όφελος των μαθητών με τις μεγαλύτερες μαθησιακές ανάγκες.
Κατόπιν αυτών, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Γιατί μέχρι σήμερα δεν καλύφθηκαν έγκαιρα τα κενά στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον Πειραιά; Ποιοι οι λόγοι;
2. Τι μέτρα προτίθεται να πάρει άμεσα, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά, με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και όχι με τη συνήθη τακτική του Υπουργείου να καλύπτει τα κενά με ωρομίσθιους-άμισθους από τον Οκτώβριο μήνα- ώστε να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση όλοι οι μαθητές;
3. Με ποια συγκεκριμένα μέτρα προτίθεται να στηρίξει τους μαθητές που χρήζουν ειδικής αγωγής, παίρνοντας υπόψη τις σοβαρές ελλείψεις που υπάρχουν στη στελέχωση των σχολικών μονάδων αντισταθμιστικής αγωγής;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ