Η κυβέρνηση συνεχίζει ακάθεκτη την κούρσα της στο δρόμο του ακραίου νεοφιλελευθερισμού και της εκποίησης-ιδιωτικοποίησης του δημόσιου πλούτου.
Στα πρότυπα της αποικιοκρατικής σύβασης, που το ΠΑΣΟΚ είχε εφαρμόσει στο Ελ. Βενιζέλος, παραδίδοντας το «management» στην HOCHTIEF, ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κ. Χατζηδάκης σχεδίαζε να φέρει στη Βουλή άμεσα σχετικό «σχέδιο νόμου έκτρωμα» για την ιδιωτικοποίηση τουλάχιστον 20 αεροδρομίων της χώρας.
Η κυβέρνηση βαφτίζει «ανάπτυξη» την μετατροπή των τοπικών αεροδρομίων της χώρας σε καζίνο, εμπορικά κέντρα τύπου Mall, καταπατώντας ελεύθερους χώρους όπου το μπετόν θα κυριαρχεί σε βάρος των τοπικών οικοσυστημάτων. Οι εργασιακές σχέσεις που θα αναπτυχθούν στη νεοφιλελεύθερη «ανάπτυξη» της Ν.Δ. βασίζονται στο μοντέλο Ελ. Βενιζέλος, όπου η φτηνή εργασία, η μερική απασχόληση, η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα θα το πληρώνει η νέα γενιά.
Ταυτόχρονα με τα απανωτά μέτρα απαξίωσης και συρρίκνωσης σε βάρος της δημόσιας Ο.Α. η κυβέρνηση μελετά τον τρόπο που το τεράστιο πακέτο του Handling (εξυπηρέτηση προς τρίτους), που σήμερα διαχειρίζεται ο Εθνικός Αερομεταφορέας και εξυπηρετεί πάνω από 20 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως άλλων αεροπορικών εταιριών, θα περάσει από τον Οκτώβρη σε ξένους επενδυτές, εγκαινιάζοντας και σε αυτό το πεδίο ένα νέο εργασιακό μεσαίωνα με όλα τα αρνητικά δεδομένα για την Εθνική Δημόσια Οικονομία και τις αερομεταφορές στη χώρα.
Τονίζουμε την ιδιαίτερη «πατριωτική» στάση της κυβέρνησης, που παραδίδει τις «πύλες του αέρα» (Ολυμπιακή και αεροδρόμια) και τις «πύλες της θάλασσας» (λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης) στο πολυεθνικό κεφάλαιο με δυσμενέστατες συνέπειες για τη χώρα και τους εργαζόμενους.
Ο ΣΥΝ θα εμμείνει στην πολιτική αντίσταση στις πολιτικές εκποίησης-ιδιωτικοποίησης του δημόσιου πλούτου.
Ο ΣΥΝ θα συνεχίσει να προβάλει εναλλακτικές πολιτικές στις ιδιωτικοποιήσεις για ένα σύγχρονο αποτελεσματικό δημόσιο τομέα στις αερομεταφορές προς όφελος της δημόσιας οικονομίας και των εργαζομένων.
To Γραφείο Τύπου